Uudet mallisäännöt nyt ladattavissa tietopankista

30.11.2020 Uutinen

Suomen Kotiseutuliiton jäsenistön käyttöön tarkoitetut paikallisyhdistyksen mallisäännöt on päivitetty. Mallisäännöt on ennakkotarkastettu patentti- ja rekisterihallituksessa marraskuussa 2020.

Kotiseutuliiton ennakkotarkastettujen mallisääntöjen käyttö nopeuttaa uuden yhdistyksen sääntöjen tai vakiintuneen yhdistyksen sääntömuutoksen rekisteröintiä. Mallisääntöjen käyttöönotto on myös huomattavasti muiden sääntöjen käyttöönottoa edullisempaa.

Sääntömateriaalit: https://kotiseutuliitto.fi/tietopankki/yhdistystoiminta/yhdistyksen-perustaminen-tai-saantojen-uusiminen/

Kotiseutuliiton tietopalvelut jäsenille

Kotiseutuliiton jäsenmateriaali sisältää järjestötoimintaan, kotiseututyöhön ja kulttuuriperintöön liittyvää aineistoa, tietoiskuja sekä julkaisuja. Jäsenille toimitetaan tietoa muun muassa kuukausittaisella uutiskirjeellä.

Lisäksi liitto tarjoaa sähköisiä tietopalveluja sivustolla Tietopankki-osiossa:

Yhdistystoiminta:

Verkko-oppaat: