Verkko-opas: Ylisukupolvinen kotiseututyö

Kotiseututyö, paikallinen kulttuuriperintö ja osallisuus omaan lähiympäristöön kuuluvat jokaiselle ja kaiken ikäisille. Tästä oppaasta sekä Mestarit & kisällit -verkostosta saat apua, ideoita ja suuntaviivoja eri ikäiset tavoittavan kotiseututyön kehittämiseen yhdessä eri sukupolvien kanssa.

Mukaan Mestarit & kisällit -verkostoon? Saat materiaaleja ja vinkkejä eri-ikäisten yhteiseen kotiseutuharrastamiseen – pääsyn kaikkeen luotuun viestintä- ja markkinointimateriaaliin sekä suunnittelun tukityökaluihin.
Laita sähköpostia: toimisto@kotiseutuliitto.fi.
Tilaa myös uutiskirjeemme täältä.

Mestarit & kisällit -toimintamalli ja verkko-opas syntyivät Kotiseutuliiton ja Kulttuurirahaston Mestarit & kisällit- hankkeessa 2018–2020. Hankkeessa otettiin sukellus ylisukupolviseen kotiseututyöhön, jossa lapset, nuoret ja eläkeikäiset kohtaavat yhteisillä kotikulmilla. Mestarit & kisällit jatkuu hankeajan jälkeen Kotiseutuliiton tärkeänä, eri-ikäisten moninaista kotiseututyötä nostavana toimintana. Tule mukaan!

Verkko-oppaan sisältö: