Avustuksen hakeminen

På svenska

Avustushakemus täytetään sähköisessä verkkopalvelussa. Hakujärjestelmässä voi tarkastella myös aiemmin lähetettyjä hakemuksia. Avustusten hakuaika on vuosittain syyskuussa. Hakuaika päättyy 30.9.  Erityisestä syystä hakemuksen voi jättää paperilomakkeella B:1 (ks. lomakkeet-sivu).

Tutustu aluksi tarkasti yleisiin ohjeisiin sekä avustuksen hakijan ohjeisiin: Seurantalojen korjausavustus

Huom. erillisavustus usean taloyhteisön yhteiseen kuntoarviohankkeeseen, ks. ohje Lomakkeet-sivulla.

1. Hae tunnukset sähköiseen hakujärjestelmään. Voit myös käyttää aiemmin saamiasi tunnuksia. Hae tunnukset hyvissä ajoin! Tunnuksia luodaan arkisin Kotiseutuliiton toimiston aukioloaikoina.

Hae tunnuksia täällä (klikkaa linkkiä).

HUOM! Jos hait uusia tunnuksia etkä ole saanut niitä, tarkista myös sähköpostisi roskaposti-kansio.

2. Täytä seurantalojen korjausavustushakemus sähköisessä järjestelmässä.  Verkkopalvelu on auki 30.9. klo 23:59 saakka. Neuvontaa tarjotaan arkisin Kotiseutuliiton toimiston aukioloaikoina. HUOM. liitteitä on mahdollista lisätä järjestelmään hakemuksen lähettämisen jälkeenkin.

Kirjaudu sähköiseen hakujärjestelmään:

 

3. Hakemuksen allekirjoittaminen. Vain allekirjoitetut hakemukset otetaan käsittelyyn.

Uutta 2020: Sähköisesti allekirjoitettua hakemusta ei tarvitse lähettää postitse Suomen Kotiseutuliittoon. Jos sähköinen allekirjoitus ei jostain syystä onnistu, tulosta hakemuksen tiivistelmäsivu ja lähetä se virallisten nimenkirjoittajien allekirjoittamana Suomen Kotiseutuliittoon 30.9. (postileima) mennessä. Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.

 

Kysymyksiä sähköisestä hausta?

Kysy neuvoa hakemisesta ja järjestelmän käytöstä:
seurantalot @ kotiseutuliitto.fi, puh. 046 567 3997

Teknisissä ongelmissa voit olla yhteydessä myös palvelun tuottajaan:
seurantalot @ vetokonsultit.fi

Linkit

Lomakkeet