Avustuksen hakeminen

På svenska

Tutustu aluksi tarkasti yleisiin ohjeisiin sekä avustuksen hakijan ohjeisiin:
Seurantalojen korjausavustus

Avustusten hakuaika on vuosittain syyskuussa. Hakuaika päättyy 30.9. Avustushakemus täytetään sähköisessä verkkopalvelussa. Erityisestä syystä hakemuksen voi jättää paperilomakkeella B:1 (ks. lomakkeet-sivu).

1. Hae tunnukset sähköiseen hakujärjestelmään. Voit myös käyttää aiemmin saamiasi tunnuksia. Hae tunnukset hyvissä ajoin! Tunnuksia luodaan arkisin Kotiseutuliiton toimiston aukioloaikoina. Tunnuksia voi hakea hakuaikana (syyskuu).
Hae tunnuksia täällä (klikkaa linkkiä).

HUOM! Jos hait uusia tunnuksia etkä ole saanut niitä, tarkista myös sähköpostisi roskaposti-kansio.

2. Täytä seurantalojen korjausavustushakemus sähköisessä järjestelmässä.  Verkkopalvelu on auki 30.9. klo 23:59 saakka.

Kirjaudu sähköiseen hakujärjestelmään:

3. Lähetä palvelusta tulostettava allekirjoitussivu postitse Suomen Kotiseutuliittoon. Allekirjoitettu paperituloste on lähetettävä viimeistään 30.9. (postileima hyväksytään) osoitteella Suomen Kotiseutuliitto, Kalevankatu 13 A, 00100 Helsinki. Verkkopalvelussa jätetty hakemus otetaan käsiteltäväksi vain, jos siitä on toimitettu myös allekirjoitettu paperituloste. Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.

Kysymyksiä sähköisestä hausta?

Kysy neuvoa hakemisesta ja järjestelmän käytöstä:
sanna.kayhko @ kotiseutuliitto.fi, puh. (09) 612 63223

Teknisissä ongelmissa voit olla yhteydessä myös palvelun tuottajaan:
seurantalot @ vetokonsultit.fi

Lomakkeet