Avustuksen hakeminen
Avustushakemus täytetään sähköisessä verkkopalvelussa. Hakujärjestelmässä voi tarkastella myös aiemmin lähetettyjä hakemuksia. Erityisestä syystä hakemuksen voi jättää paperilomakkeella B:1 (ks. lomakkeet-sivu).
Tutustu aluksi tarkasti yleisiin ohjeisiin sekä avustuksen hakijan ohjeisiin: Seurantalojen korjausavustus
1. Hae tunnukset sähköiseen hakujärjestelmään. Voit myös käyttää aiemmin saamiasi tunnuksia. Hae tunnukset hyvissä ajoin! Tunnuksia luodaan arkisin Kotiseutuliiton toimiston aukioloaikoina.
Hae tunnuksia täällä (klikkaa linkkiä).
HUOM! Jos hait uusia tunnuksia etkä ole saanut niitä, tarkista myös sähköpostisi roskaposti-kansio.
2. Täytä seurantalojen korjausavustushakemus sähköisessä järjestelmässä. Verkkopalvelu avataan 1.10. ja se on auki 31.10. klo 23:59 saakka. Neuvontaa tarjotaan arkisin Kotiseutuliiton toimiston aukioloaikoina. HUOM. liitteitä on hakuaikana mahdollista lisätä järjestelmään 2 viikkoa hakemuksen lähettämisen jälkeen, viimeistään 15.11.
Kirjaudu sähköiseen hakujärjestelmään
3. Hakemuksen allekirjoittaminen. Vain allekirjoitetut hakemukset otetaan käsittelyyn.
Sähköisesti allekirjoitettua hakemusta ei tarvitse lähettää postitse Suomen Kotiseutuliittoon. Jos sähköinen allekirjoitus ei jostain syystä onnistu, tulosta hakemuksen tiivistelmäsivu ja lähetä se virallisten nimenkirjoittajien allekirjoittamana Suomen Kotiseutuliittoon 31.10. (postileima) mennessä. Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.
Kysymyksiä sähköisestä hausta?
Kysy neuvoa hakemisesta ja järjestelmän käytöstä:
seurantalot @ kotiseutuliitto.fi, puh. 041 314 2879
Teknisissä ongelmissa voit olla yhteydessä myös palvelun tuottajaan:
seurantalot @ vetokonsultit.fi