Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Vuoden kotiseututeoksen julkistaminen ja keskustelua kotiseutukirjallisuudesta

3.10. klo 13:00 - 14:00

Vapaa
Kuvassa Seppo Knuuttila, Tuula Salo ja Vuoden kotiseututeosfinalistit 2020.

Vuoden kotiseututeos -kilpailun voittaja julkistetaan tänä vuonna netissä kaikille avoimena videolähetyksenä. Voittajan julkistaa emeritusprofessori Seppo Knuuttila. Loppukilpailuun pääsivät Marketta Havolan, Jenna Kostetin, Juhani Kostetin, Juhani Norbäckin ja Hanna-Maria Pellisen teos Yks raitti – kaks kyllää: Hykkilän ja Lunkaan kyläkirja, Elina Riksman Håkansbölen kartanossa – På Håkanböle gård sekä Kirsi Vertaisen ja Juha Ruohosen teos Juvan Partala.

Tämän jälkeen historiantutkija Teppo Ylitalo vetää kotiseutukirjallisuuskeskustelun:  keskustelijoina Seppo Knuuttila ja perinteentutkija, tietokirjailija Lassi Saressalo.

Lähetystä voi seurata osoitteessa www.facebook.com/Kotiseutuliitto. Vaikka esitys on katsottavissa Facebook Livessä, ei katsominen edellytä Facebookin jäsenyyttä. Jos olet Facebookissa, kannattaa tykätä sivujamme ja saat jatkossakin tietoa tapahtumistamme sen kautta.

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Lähetys alkaa tasan kello 13. Jos olet hyvissä ajoin Facebook-sivuillamme ennen tapahtumaa, näkymä kannattaa päivittää kello 13.

Tervetuloa!

Viimeisin uutinen Vuoden kotiseututeos -kilpailusta www.kotiseutuliitto.fi/vuoden-kotiseututeos-finalistikirjat-sijoittuvat-tammelaan-vantaan-hakunilaan-ja-juvalle

Kuvassa Seppo Knuuttila, Tuula Salo ja Vuoden kotiseututeosfinalistit 2020. Kuva: Anna-Maija Halme.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: