Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

PERUTTU: Varsinais-Suomen maakunnallinen kokous

8.4.2020 klo 16:00 - 18:00

Kaksi kahvikuppia - tapaa maakunnallisissa kokouksissa

Maakunnallinen kokous ON PERUTTU. Korostamme turvallisuutta ja haluamme välttää riskit koronaviruksen leviämiseen. Tiedotamme tästä myöhemmin vielä lisää ja suoraan jäsenille. Ilmoitamme myöhemmin, miten Kotiseutuliiton valtuustoehdokkaan valinta saadaan tänä keväänä toteutettua.

Jäseniämme pyydämme huomioimaan koronaviruksen kulloisenkin tilanteen omia kokouksia ja tapahtumia järjestäessänne: https://kotiseutuliitto.fi/yhdistyksen-kevatkokous-tulossa-miten-toimia-epidemia-aikana/

Koronavirus estää myös yhdistysten kokoontumisia. Tällä hetkellä (16.3.) on voimassa suositus, että kaikki yli 500 hengen yleisötilaisuudet perutaan toukokuun loppuun saakka. Lisäksi suositellaan, että myös pienempien kokoontumisten järjestäjät harkitsevat riskiarvioiden pohjalta tilaisuuksien järjestämistä.

Lähikontaktien välttäminen on juuri nyt tärkeintä, ja etenkin riskiryhmiä tulee suojella. Riskiryhmiin kuuluvat ikäihmiset – arvio tällä hetkellä, että riski koskee etenkin yli 70-vuotiaita –  ja henkilöt, joilla on jokin perussairaus.

Suositamme yhdistyksiä toimimaan omaa harkintaa käyttäen, riskit kullakin paikkakunnalla arvioiden. Tilanne elää koko ajan. Moni organisaatio on jo ottanut rajaksi, että yli 30 hengen tilaisuudet perutaan, siirretään tai pidetään etäyhteyksien välityksellä.

Toivotamme tässä vaiheessa kaikille jäsenillemme ja kumppaneillemme rauhaisaa kevättä ja toivottavasti tapaamme myöhemmin!

Tiedot

Päivämäärä:
8.4.2020
Aika:

Varsinais-Suomen liitto, kokoushuone Tammi (1 krs.)
Ratapihankatu 36
Turku, Suomi