Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Nuku yö ulkona

26.8.2023 - 27.8.2023

Elokuun pimenevä ilta, unikaverinasi raikas ilma, kattona ääretön tähtitaivas. Nuku teltassa, nuku trampalla, nuku riippumatossa, nuku käpy selän alla tai pää mättäällä. Nuku yö ulkona. Valokuvaaja Eeva Mäkinen

“Elokuun pimenevä ilta, unikaverinasi raikas ilma, kattona ääretön tähtitaivas. Nuku teltassa, nuku trampalla, nuku riippumatossa, nuku käpy selän alla tai pää mättäällä. Nuku yö ulkona. Ota kainaloon oma perhe, kaverit – tai kokeile rajojasi yöpymällä yksin.

Suomen Latu haastaa sinut nukkumaan yön ulkona. Ota haaste vastaan ja osallistu vaikka takapihaltasi tai lähde Suomen Ladun jäsenyhdistyksien ja muiden tahojen järjestämiin tapahtumiin. Metsähotelleissa® ja Nuku yö ulkona -tapahtumissa pääset maksutta luonnon luksushotelliin.”

Näin Suomen Ladun Nuku yö ulkona -tapahtuman kotisivuilla esitellään tapahtumaa. Metsähotellit järjestetään tänä vuonna Kiilopäällä Saariselällä (https://www.suomenlatu.fi/nuku-yo-ulkona/etusivu/metsahotellit/metsahotelli-kiilopaa.html) ja Partaharjulla Pieksämäellä (https://www.suomenlatu.fi/nuku-yo-ulkona/etusivu/metsahotellit/metsahotelli-partaharju.html).

Nuku yö ulkona -tapahtuma tuo hyvin esille Suomen Elävän perinnön listassa olevaa kansallisaarrettamme jokamiehenoikeuksia.

Tiedot

Alkaa: