Jäsenrekisteri jäsenetuna

Jäsenrekisterillä yhdistyksen jäsenasiat pysyvät hallinnassa. Suomen Kotiseutuliiton jäsenyhdistykset saavat nyt 20 % alennuksen FloMembers-jäsenrekisterin vuosimaksusta.

Rekisterin hinnat perustuvat yhdistyksen jäsenmäärään, esimerkiksi:

• Pienimmille, enintään 110 jäsenen yhdistyksille jäsenrekisterin vuosimaksu on 0 euroa (käyttöönottomaksu 74 €)

Isommille yhdistyksille hinnat jäsenmäärän mukaan – huom! Alla mainitut hinnat sisältävät jo alv:n osuuden:

Small-versio (alle 425 jäsentä)
norm. hinta 230,64 € /vuosi
JÄSENETU -20 % = 185 € /vuosi, ensimmäinen vuosi puoleen hintaan

Medium-versio (alle 800 jäsentä)
norm. hinta 545,60 €/vuosi
JÄSENETU -20 % = 435 €/vuosi, ensimmäinen vuosi puoleen hintaan

Muut versiot, hinnasto ja lisätiedot www.flomembers.fi

Jäsenyhdistykset voivat tehdä jäsenhintaisen tilauksen suoraan FloApps Oy:ltä. Tilatessa tulee mainita Suomen Kotiseutuliiton jäsenyys. Järjestelmä on käytettävissä muutaman työpäivän kuluttua tilauksesta. Yhdistyksen nykyisen jäsenrekisterin tiedot voidaan siirtää FloMembers-järjestelmään tuntityönä. Alennus ei koske jäsenrekisterin siirtoa. Tarjous koskee uusia tilauksia ja on voimassa toistaiseksi.

Millainen rekisteri FloMembers on?

• FloMembersia voi käyttää miltä tahansa internetiin liitetyltä koneelta riippumatta käyttöjärjestelmästä.
  • Automaattinen varmuuskopiointi sisältyy hintaan.
  • Useampi henkilö (esimerkiksi puheenjohtaja, sihteeri ja rahastonhoitaja) voi käyttää samaa jäsenrekisteriä ja tiedot pysyvät aina ajan tasalla.
  • Sovellusta ei tarvitse asentaa uudestaan, jos käyttäjä vaihtaa konetta tai jos vanhan koneen kovalevy hajoaa.

Mitä toimintoja siinä on?

• Uusien jäsenten liittyminen www-lomakkeella – tiedot suoraan rekisteriin.
  • Sähköpostin ja tekstiviestien lähettäminen.
  • Laskutus sähköisesti ja / tai paperilla.
  • Monipuoliset hakutoiminnot.
  • Jäsentietojen tulostaminen tarroiksi tai siirtäminen Exceliin.
  • Monipuoliset raportit yhdistyksen tilasta.
  • Jäsenmaksujen automaattinen seuranta.
  • Ilmoittautumiset tapahtumiin ym.

Hinnasto, tilaukset ja lisätiedot: www.flomembers.fi
Yhteyshenkilö: Virve Angerman, 044 208 3470, virve.angerman @floapps.com

Voit kysyä Suomen Kotiseutuliiton käyttökokemuksia rekisteristä tai tulla liiton toimistoon Helsingin keskustaan tutustumaan rekisteriin. Ota yhteyttä! Järjestöassistentti Riina Koivisto, etunimi.sukunimi @kotiseutuliitto.fi