Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Varsinais-Suomen maakunnallinen kokous

21.3. klo 16:00 - 17:30

Varsinais-Suomen kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Kotiseutuliitto kutsuu Varsinais-Suomen jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen ja Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlakahveille. Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Varsinais-Suomen liiton yhteistyönä. Kokoukseen voi osallistua Varsinais-Suomen liiton tiloissa tai etäyhteydellä. Kakkukahvit tarjoillaan vain paikan päälle tulijoille! 😉 Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin.

Maakunnallisen kokouksen yhteydessä, iltapäivällä ennen kokousta, on tarjolla kulttuuriseen moninaisuuteen ja yhdenvertaisuuteen liittyvä koulutus. Koulutus järjestetään lähitilaisuutena Varsinais-Suomen liiton tiloissa, se on maksuton ja avoin kaikille teemasta kiinnostuneille. Koulutuksen tarkempi esittely kutsun liitteenä.

Paikka:         Varsinais-Suomen liitto, Linnankatu 52b, 20100 Turku JA Microsoft Teams

Saapumisohjeet: https://varsinais-suomi.fi/saapumisohjeet/

Aika:             Torstai 21.3.

Kulttuurisen moninaisuuden koulutus klo 13–15.30 (vain lähikoulutus)

Maakunnallinen kokous klo 16–17.30 (myös etäosallistumismahdollisuus)

Ilmoittautuminen maakunnalliseen kokoukseen tästä linkistä: bit.ly/maakuntakokoukset2024

HUOM! Lähikokoukseen ilmoittautumiset viimeistään 13.3., etäosallistujaksi voi ilmoittautua vielä 19.3. asti.

Ilmoittautuminen kulttuurisen moninaisuuden koulutukseen viimeistään 13.3. tästä linkistä: Moninaisuus on mahdollisuus -koulutus Turussa 21.3.

Huomaattehan, että koulutukseen ja kokoukseen pitää ilmoittautua erikseen.

Ohjelma:

• Kulttuurisen moninaisuuden koulutus klo 13–15.30
  • Juhlakahvit klo 15.30 alkaen
  • Maakunnallinen kokous klo 16
  • Varsinais-Suomen liiton tervehdys ja ajankohtaista: maakuntajohtaja Kari Häkämies ja kulttuuriasioiden erikoissuunnittelija Katri Koivisto
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat ja liiton juhlavuoden esittelyä: järjestöpäällikkö Marika Punamäki
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 31.8.2024 Vantaalla. Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana yhden kauden toiminut Maija Palonheimo Turusta. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan etukäteen tästä linkistä: bit.ly/maakuntakokoukset2024

Ilmoita samalla, osallistutko kokoukseen paikan päällä vai etänä. Kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään tarkempi ohjeistus ja etäkokoukseen ilmoittautuneille liittymislinkki sähköpostitse viimeisenä tilaisuutta edeltävänä arkipäivänä.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kokoukseen liittymisestä: järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, p. 045 150 9109.

Lämpimästi tervetuloa juhlimaan yhdessä 75-vuotiasta Kotiseutuliittoa!

Tiedot

Päivämäärä: