Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lapin maakunnallinen kokous

4.4. klo 16:00 - 18:00

Kotiseutuliitto kutsuu Lapin jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen ja Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlakahveille. Kokous järjestetään tällä kertaa yhteistyössä Tornion kaupungin ja Tornionlaakson museon – Tornedalens museumin kanssa. Kokoukseen voi osallistua paikan päällä alla mainituissa kokoustiloissa tai etäyhteydellä. Kakkukahvit tarjoillaan vain paikan päälle tulijoille! 😉 Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin.

Paikka:         Tornionlaakson museo – Tornedalens museum JA Microsoft Teams
Torikatu 4, Tornio

Aika:             Torstai 4.4. klo 16—18 (kahvit alkaen klo 15.30)

Ilmoittautuminen tästä linkistä: bit.ly/maakuntakokoukset2024

HUOM! Lähikokoukseen ilmoittautumiset viimeistään 26.3., etäosallistujaksi voi ilmoittautua vielä 2.4. asti.

Ohjelma:

• Juhlakahvit klo 15.30 alkaen
  • Tornionlaakson museon – Tornedalens museumin tervehdys: Titta Kallio-Seppä, museonjohtaja
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat ja liiton juhlavuoden esittelyä: toiminnanjohtaja Teppo Ylitalo
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 31.8.2024 Vantaalla. Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan länsiosan edustajana kaksi kautta toiminut Hilkka Oksala Kolarista. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan etukäteen tästä linkistä: bit.ly/maakuntakokoukset2024

Ilmoita samalla, osallistutko kokoukseen paikan päällä vai etänä. Kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään tarkempi ohjeistus ja etäkokoukseen ilmoittautuneille liittymislinkki sähköpostitse viimeisenä tilaisuutta edeltävänä arkipäivänä.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kokoukseen liittymisestä: järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, p. 045 150 9109.

Lämpimästi tervetuloa juhlimaan yhdessä 75-vuotiasta Kotiseutuliittoa!

Tiedot

Päivämäärä: