Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Leppävaaran Raittikarnevaalit & Suurmarkkinat 2023

2.9.2023 klo 10:00 - 18:00

Vapaa pääsy

Raittikarnevaalit & Suurmarkkinat lauantaina 2.9.2023 klo 10–18 Leppävaarassa Läkkitorilla ja Leppävaaranraitilla. Musiikkia, Raittis-elämyksiä ja iloista markkinahumua. Yhtä juhlaa jo vuodesta 1992! Tapahtumaan vapaa pääsy. Lavalla nähdään muun muassa Pikku Kakkosestakin tuttu Pikkuli ja taikuri Timo Tiikkainen. Aikuisempaa väkeä viihdyttävät Kalle Salonen & Antero Priha Duo sekä Olavi Malmivuori Band. Päivän kruunaa Reine Rimón & Her Hot Papas.

Päivän aikana myös paljon muuta ohjelmaa: Leppävaaran VPK:n sammutusauto ja huippusuosittu Kirjastoauto Välkky löytyvät Konstaapelinkadulta. Poniratsastusta klo 11-18 Muukalaispuistossa Raitin yläpäässä! Paikallisten seurojen mahtavia esityksiä pitkin Raittia. Lepuskin historiakirjojen ja mainion historiakalenterin myyntiä Leppävaara-seuran teltalla. Raitin täydeltä markkinamenoa ja myyntikojuja.

Tervetuloa mukaan! Katso päivittyvä ohjelma ja artistien esittelyt www.raittikarnevaalit.fi -sivustolta. HUOM: Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Tiedot

Päivämäärä: