Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kotiseutuliiton vuosikokous 2022

10.9.2022 klo 10:00 - 12:00

Suomen Kotiseutuliiton vuosikokous pidetään Valtakunnallisten kotiseutupäivien yhteydessä Rovaniemellä lauantaina 10.9.2022 klo 10 alkaen. Kokouspaikka on Arktikum, Polarium-sali, osoitteessa Pohjoisranta 4, 96200 Rovaniemi.

Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä tietoliikenneyhteyden välityksellä. Etäosallistumisen tarkemmat ohjeet liittyen ilmoittautumiseen, valtakirjojen tarkastamiseen, kokouskäytäntöihin ja äänestämiseen toimitetaan Kotiseutuliiton varsinaisille jäsenille ja kannatusjäsenille sähköpostitse viimeistään kesäkuun aikana.

Rovaniemellä kokoukseen osallistuvien varsinaisten jäsenten valtakirjojen tarkastus on samana päivänä kello 8.00 alkaen kokoustilan edessä. Valtakirjaa vastaan saa äänestyslipukkeen.

Kannatusjäsenillä ja muilla kuin virallisilla kokousedustajilla on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus mutta ei äänioikeutta. Paikan päällä ilmoittautuminen erilliselle listalle kokoussalin ulkopuolella.

Kokousasiakirjat: https://kotiseutuliitto.fi/jarjesto/hallinto-ja-organisaatio/kokousasiakirjat-ja-kokousaikataulu/

Kokous striimataan myös verkkoon ja on seurattavissa suorana lähetyksenä ja kahden viikon ajan kokouksen jälkeen Kotiseutuliiton YouTube-kanavalla.

Tiedot

Päivämäärä: