Majoittuminen

Kaikki kotiseutupäivien osallistujat varaavat itse majoituksensa. Osallistujille on neuvoteltu sopimushinnat useista Tuusulan hotelleista sekä yhdestä järvenpääläisestä hotellista. Erikoishintaisia huoneita on rajoitettu määrä, suosittelemme varaamaan majoituksen hyvissä ajoin.

Hotelli Gustavelund

Kirkkotie 36, Tuusula. www.gustavelund.fi
Perheyritys hotelli Gustavelund palvelee asiakkaitaan Tuusulanjärven rannalla ainutlaatuisen puistomiljöön syleilyssä. Hotellissamme on 105 huonetta, joissa vieraamme nukkuvat hyvin ja rauhallisesti. Vintage design -hotelli Gustavelundissa asiakkaiden käytössä on lisäksi yli 20 erilaista kokoontumistilaa. Noin tuhat ravintolapaikkaamme, auditoriomme ja kaikki kokoustilamme ovat valoisia sekä avaria. Kabinetit ja takkahuoneet täydentävät tilavalikoimaamme. Pysäköintitilat ovat veloituksetta asiakkaidemme käytössä.
Varaukset 7.6.2019 mennessä, sen jälkeen varaamattomat huoneet vapautuvat takaisin myyntiin.
Koodi – KOTISEUTULIITTO. Varaukset vastaanotosta puh 09-273751 tai reception@gustavelund.fi (huom! Ei verkkosivujen kautta)
90 € / standard yhden hengen huone/vrk
115 €/ standard kahden hengen huone/vrk

Scandic Järvenpää

Asema-aukio, Järvenpää. www.scandichotels.fi/hotellit/suomi/jarvenpaa/scandic-jarvenpaa
Varaustunnus: BSUO080819
Mukava hotelli Järvenpään keskustassa. Maksuton pysäköinti ja erinomaiset kulkuyhteydet Helsingin keskustaan ja lentoasemalle. Viihtyisän ravintolan ja baarin lisäksi hotellissa on saunaosasto uima-altaineen. Jokainen varaa huoneensa itse Scandicin nettisivujen kautta www.scandichotels.fi tai suoraan hotellista varaustunnusta BSUO080819 käyttämällä 25.7.2019 mennessä, johon saakka hintatarjous on voimassa.
110 €/standard yhden hengen huone/vrk
130 €/standard kahden hengen huone/vrk
Hinnat sisältävät runsaan aamiaisen sekä kuntosalin ja saunojen käytön.

Majatalo Onnela

Rantatie 34, Tuusula. https://onnela.com/fi
Varaustunnus: Kotiseutupäivät
Majatalo Onnela − Suurille ajatuksille Tuusulanjärven rannalla.
130 €/kahden hengen Comfort-huone/vrk
170 €/kahden hengen Superior-huone/vrk
Hinnat sisältävät asukassaunan ja runsaan aamiaisen noutopöydästä.

Hotelli Krapi

Rantatie 2 , Tuusula. www.krapi.fi
puh. 09-274841 / hotelli@krapi.fi. Varaustunnus: Kotiseutupäivät
Hotelli Krapi sijaitsee aivan golfkentän laidalla keskellä Krapin puistoa, missä ravintolat, kesäterassi ja aitat muodostavat viihtyisän pihapiirin. Vanhan tiilinavetan jyhkeiden seinien sisään rakennetun hotellin tunnelma on maanläheisen rauhallinen. Krapin tilalla on pitkä historia, tarinan löydät verkkosivuilta. Kotiseutupäivien aikana hotellin Krapissa majoittujille tarjoamme ennakkoon varautuista lounaista torstai ja lauantaipäiville ravintola Krapihovin pitopöydässä 10% alennuksen. Tee varaus lounaille majoitusvarauksen yhteydessä.
126 € (1-henk.), 136 € (2-henk.) Standard-huone
146 € (1-henk.), 156 € (2-henk.) Comfort-huone
156 € (1-henk.), 166 € (2-henk.) Superior Deluxe
Hintaan sisältyy runsas aamiaispöytä.