Ilmoittautuminen ja hinnat

Kotiseutupäiviä vietetään torstaista sunnuntaihin 8.-11.8.2019. Voit ilmoittautua mukaan koko ajaksi, arkipäiviksi tai viikonlopuksi!

Ilmoittautumisvaihtoehdot on esitelty alla, valitse itsellesi parhaiten sopiva osallistumispaketti ja ilmoittaudu sähköisellä lomakkeella. Jokainen osallistuja täyttää oman lomakkeen.

Hintoihin tulee 10% korotus 1.6.2019 jälkeen ilmoittautuessa. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 26. heinäkuuta. Huomioithan, että myöhäiset ilmoittautujat eivät välttämättä mahdu gaalaan tai retkille.

Jos haluat osallistua johonkin yksittäiseen kotiseutupäivien tapahtumaan, katso tarjonta kaikille avoimet tapahtumat -sivulta. Yksittäisiin tapahtumiin ei ilmoittauduta tämän sivun kautta.

Huom. Ilmoittautuminen avataan helmikuussa 2019.

Täyspaketti (to-su 8.-11.8.) 135 €
Hintaan sisältyy: osallistujakassi, kaikki kotiseutupäivien ohjelmat, kuljetukset ja tarjoilut sekä yksi kotiseuturetki eväineen. Eli: lounas, liiton 70-vuotiskakkukahvit, kranssipullakahvit, kirkkokahvit ja kahvileivät, kunnan iltavastaanotto ruoka- ja juomatarjoiluineen, gaalailta ohjelmineen, kuljetuksineen sekä gaalan kolmen ruokalajin illallinen juomineen. Katso retkien kuvaukset Retket-sivulta. Kotiseutuklubin tilaisuus sisältyy hintaan vain Klubin jäsenillä, muilta 20€ lisämaksu, joka on samalla Klubin loppuvuoden jäsenmaksu.

Retketön täyspaketti (to-su 8.-11.8.) 110 €
Hintaan sisältyy: osallistujakassi, kaikki ohjelmat, kuljetukset ja tarjoilut, ei retkeä. Eli: lounas, liiton 70-vuotiskakkukahvit, kranssipullakahvit, kirkkokahvit ja kahvileivät, kunnan iltavastaanotto ruoka- ja juomatarjoiluineen, gaalailta ohjelmineen, kuljetuksineen sekä gaalan kolmen ruokalajin illallinen juomineen. Kotiseutuklubin tilaisuus sisältyy hintaan vain Klubin jäsenillä, muilta 20€ lisämaksu, joka on samalla Klubin loppuvuoden jäsenmaksu.

Arkipaketti (to-pe 8.-9.8.) 65 €
Hintaan sisältyy osallistujakassi, kaikki torstain ja perjantain ohjelmat, kuljetukset ja tarjoilut. Eli lounas, liiton 70-vuotiskakkukahvit, kranssipullakahvit, kunnan iltavastaanotto ruoka- ja juomatarjoiluineen. Kotiseutuklubin tilaisuus sisältyy hintaan vain Klubin jäsenillä, muilta 20€ lisämaksu, joka on samalla Klubin loppuvuoden jäsenmaksu.

Viikonloppupaketti (la-su 10.-11.8.) 105 €
Hintaan sisältyy osallistujakassi, kaikki viikonlopun ohjelmat ja kuljetukset, yksi vapaavalintainen kotiseuturetki kuljetuksineen, opastuksineen, pääsymaksuineen ja eväineen, juhlallinen gaalailta ohjelmineen ja kuljetuksineen sekä gaalan kolmen ruokalajin illallinen juomineen sekä kirkkokahvit ja kahvileipä. Katso retkien kuvaukset Retket-sivulta.

Myynnissä 1.6.2019 alkaen:

Kotiseutugaala 70 €
Hintaan sisältyy: gaalan kulttuuriohjelma ja kolmen ruokalajin illallinen ruokajuomineen sekä kuljetukset. Myydään mikäli tilaa jäljellä 1.6.2019 alkaen (ensisijalla paketin ostavat).

Kotiseuturetki Tuusulan kulttuurikohteisiin 30 €
Hintaan sisältyy: opastus, pääsymaksut kohteisiin, kuljetukset, vesipullo ja eväs bussiin. Katso retkien kuvaukset Retket-sivulta. Myydään mikäli tilaa jäljellä 1.6.2019 alkaen (ensisijalla paketin ostavat).