Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Maisemakävely Perniössä

19.10.2023 klo 16:30 - 18:00

Maisemakävely pidetään kansainvälisen maisemapäivän aattona torstaina 19.10. Perniössä, Leipyölin tilalla.
Kokoontuminen tilakeskuksen pihalla klo 16.30, os. Leipyölintie 218, 25500 Perniö.

Leipyölin tila sijaitsee Kiskojoen laaksossa ja se on osa valtakunnallisesti arvokasta maisema-aluetta Perniön viljelymaisema. Maisemakävelyllä kuljemme tilan perinnemaisemissa ja Kiskonjoen rantalaitumella, ihailemme pitkiä peltonäkymiä ja tutustumme alueen monimuotoiseen luontoon ja historiaan. Pääsemme myös näkemään tilan ylämaan karjaa ja kuulemme maisemanhoidon menetelmistä.

Kävelyn pituus on n. 2 km ja sen kesto on reilu tunti, varaudu sään mukaisilla varusteilla.

Kävelyn jälkeen Leipyölin tilan kokoustiloissa on tarjolla kahvia ja matkailuinfo, jossa esitellään tilan ja lähialueen matkailupalveluita sekä kerrotaan pyörämatkailun mahdollisuuksista.

Maisemakävely ja matkailuinfo ovat avoimia kaikille kiinnostuneille. Osallistuminen pelkästään kävelyyn on mahdollista, mutta kahvitarjoilun vuoksi pyydetään ilmoittautumiset: https://www.maajakotitalousnaiset.fi/tapahtumat/matka-maisemaan-perniossa.
Lisätiedot: Terhi Ajosenpää, terhi.ajosenpaa@maajakotitalousnaiset.fi, p. 043 825 1221

Tiedot

Päivämäärä:
19.10.2023
Aika:
Avainsanat:

Järjestäjä

Länsi-Suomen maa- ja kotitalousnaiset, Hyvinvointia metsän elinkeinoista –hanke ja Leipyölin tila.

Leipyölin tila
Leipyölintie 218, 25500 Perniö