Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Wiki Loves Living Heritage -työpaja

22.5.2023 klo 14:00 - 15:30

Vapaa pääsy
Kuva: Museovirasto

Tule mukaan Wiki Loves Living Heritage -valokuvakilpailuun! Onko kuvauskohde tiedossa tai kuva jo otettu, mutta kuvan lataaminen askarruttaa? Tule kuulolle Museoviraston ja Wikimedia Suomen verkkotyöpajaan 22.5. kello 14. Työpaja järjestetään etänä Zoomissa.

Museovirasto järjestää yhteistyössä Wikimedia Suomen kanssa wikikuvatyöpajan verkossa 22.5, jossa kuulet lisää Wiki Loves Living Heritage- kampanjasta, elävän perinnön teemavuodesta sekä opit lisää valokuvaamisesta ja kuvien tallentamisesta Wikimedia Commonsiin. Työpajaan ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet!

Verkkotyöpaja järjestetään yhteistyönä Museoviraston ja Wikimedia Suomi ry:n kanssa. Puhujina työpajassa ovat Museoviraston Leena Marsio, Wikimedia Suomen Kimmo Virtanen, valokuvaaja Teemu Perhiö sekä Suomen Kotiseutuliiton Riina Koivisto.

Osana elävän perinnön teemavuotta järjestettävä Wiki Loves Living Heritage -valokuvakilpailu starttaa Eurooppa-päivänä 9.5 ja jatkuu Euroopan kulttuuriympäristöpäivien tapahtumaviikolle 10.92023 asti. Kuvakilpailu on osa maailmanlaajuista kampanjaa ”Wiki Loves Living Heritage”, joka juhlistaa Unescon aineettoman kulttuuriperinnön suojelemisen yleissopimuksen 20-vuotista taivalta.

Verkkotapahtuma