Kutsu koordinaattori kylään – sparrausapua tarjolla Mestarit & kisällit -toimijoille

2.11.2021 Uutinen

Ylisukupolvinen Mestarit & kisällit -toiminta on mitä mainioin tapa tehdä kotiseututyötä! Korona kuihdutti jo alkaneita toimintaryhmiä, mutta nyt on hyvä hetki jatkaa työtä. Tarjolla olevan toimintarahan avulla haluamme tehdä Mestarit & kisällit -toiminnasta jälleen vahvaa ja valtakunnallista.

Jos omat ajatukset ovat toiminnan suhteen solmussa, autamme juuri sinua! Ota yhteyttä koordinaattoriin soittamalla, lähettämällä sähköpostia tai kutsu koordinaattori esittelemään toimintaa ja vinkkejä juuri sinun tapahtumaasi tai kokoukseen.

Koordinaattorin matkustusmahdollisuudet ovat rajalliset, mutta ole yhteydessä, jotta voisimme saada etätapaamisen onnistumaan.

Tukea ja verkostoitumismahdollisuuksia on tarjolla myös Mestarit & kisällit -toiminnan aamukahveilla pe 5.11. klo 9–10. Ilmoittaudu koordinaattorille: riina.koivisto@kotiseutuliitto.fi tai tule mukaan suoraan tällä linkillä:

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Tervetuloa mukaan!

Toimintarahaa voi hakea 15.11. asti

Mestarit & kisällit -toiminnassa aloittaville tai jatkaville ryhmille on tarjolla 500 euron suuruinen toimintaraha, jolla kannustetaan ryhmiä alkuun. Toimintarahaa tulee hakea 15.11. mennessä.

Linkki hakuehtoihin löytyy täältä.

Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessa kuinka suunniteltu toiminta vastaa hakuehtojen neljään kohtaan. Ole rohkeasti yhteydessä, jos idea, yhteistyökumppani tai mikä tahansa toimintaan liittyvä on hakusessa!

Kotiseutuliiton nettisivuilta löytyy ryhmien tueksi valmiita toimintavinkkejä.

Hankkeen koordinaattori auttaa mielellään, tässä yhteystiedot:

Riina Koivisto, riina.koivisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. 044 9834 555.