Yhdistystoiminnan koulutukset jatkuvat

13.9.2021 Uutinen

Kotiseutuliiton yhdistystoimijoille suunnatut jäsenkoulutukset jatkuvat syksyllä. Koulutukset pidetään verkossa, joten osallistuminen on helppoa mistä päin Suomea tahansa.

Elokuun lopussa pidetyn rahoitusteemaisen koulutuksen jälkeen loka- ja marraskuussa on tarjolla hyvän hallinnon sekä vaikuttamisen ja vuorovaikutuksen koulutukset.

Hyvä hallinto on yhdistyksen menestyksen edellytys

Yhdistyshallinnon koulutus järjestetään keskiviikkona 6.10. klo 17-19.30. Ohjelmassa on yhdistystoimijoille perustietoa siitä, miten yhdistystoiminta on organisoitu ja miten sitä johdetaan ja valvotaan. Toimiva hallinto takaa yhdistyksen menestyksen nyt ja tulevaisuudessa. Ilmoittautuminen tapahtumakalenterin kautta: kotiseutuliitto.fi/tapahtuma/yhdistystoiminnan-koulutus-hyva-hallinto/

Vaikuttamista ja vuorovaikutusta

Vaikuttamisen ja vuorovaikutuksen koulutus järjestetään torstaina 4.11. klo 17-19.30. Ohjelmassa kuullaan esittelyä kuntademokratiasta ja osallisuus- ja vaikuttamismalleista, yhteistoiminnallisesta suunnittelusta sekä perehdytään rakentavaan dialogiin. Ilmoittautuminen tapahtumakalenterin kautta: kotiseutuliitto.fi/tapahtuma/yhdistystoiminnan-koulutus-vaikuttaminen-ja-vuorovaikutus/

Kysymyksiä etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä

Osallistujilta toivotaan teemaan liittyviä kysymyksiä jo etukäteen. Näin ehditään etsiä parhaat vastaukset kiperiin kysymyksiin. Kysymyksiä voi lähettää ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittautumislomakkeella.

Jäsenyhteisöille ilmaista

Koulutustilaisuudet ovat ilmaisia Kotiseutuliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Muiden osalta kunkin koulutuskerran hinta on 20 euroa/henkilö. Lisätietoja voi kysellä Kotiseutuliiton järjestöpäälliköltä: kotiseutuliitto.fi/jarjesto/yhteystiedot/

Tervetuloa kouluttautumaan!

Kotiseutuliiton tapahtumakalenteri: kotiseutuliitto.fi/tapahtumat/