Vinkkivideoita kulttuurisesti moninaiseen kotiseututyöhön

22.6.2020 Uutinen

Kulttuurisesti moninaisen kotiseututyön verkko-oppaan sivuilla on nyt vinkkejä toimintaan myös piirrosvideoiden muodossa.

Ensimmäisenä julkaistulla videolla kerrotaan yleisesti kotiseututyöstä ja kulttuurisesti monimuotoisesta toiminnasta. Toinen klippi antaa vinkkejä erityisesti kulttuurisesti moninaisen toiminnan aloittamiseen ja toteutukseen.

Verkko-oppaasta tietoa ja ideoita

Kulttuurisesti moninaisen kotiseututyön verkko-oppaasta löytyy tietoa moninaisuudesta sekä vinkkejä ja ideoita kulttuurisesti moninaiseen toimintaan:

Uusien toimijoiden ja kohderyhmien löytämiseksi kannattaa käyttää monenlaisia viestintäkanavia ja henkilökohtaisia kontakteja. Kirjastot, kielikahvilat ja monikulttuuriset kohtaamispaikat ovat hyviä paikkoja tavoittaa uusia yleisöjä ja viritellä kulttuurisesti moninaista toimintaa. Rohkeasti vaan uutta kehittelemään!

Linkki verkko-oppaaseen: https://kotiseutuliitto.fi/tietopankki/kulttuurisesti-moninainen-kotiseututyo/