Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Yhdistystoiminnan koulutus: rahoitusmahdollisuudet ja avustusten hakeminen

31.8.2021 klo 17:00 - 19:30

Mistä rahoitusta yhdistyksen projekteihin? Millaisia avustuksia kotiseututoimijoille on tarjolla?

Yhdistystoimijoille suunnatun koulutuskokonaisuuden ensimmäinen etäkoulutuskerta käsittelee rahoitusmahdollisuuksia ja avustusten hakemista yhdistystoiminnan ja hankkeiden tarpeisiin. Koulutus järjestetään tiistaina 31.8. klo 17-19.30 verkossa, joten osallistuminen onnistuu kätevästi mistä päin tahansa.

Ohjelmassa on vinkkejä erilaisista rahoituskanavista, esimerkkejä Suomen Kulttuurirahaston ja maakuntarahastojen rahoituksesta, Museoviraston avustuksista, seurantalojen korjausavustuksista sekä Leader-ryhmien rahoittamasta toiminnasta.

Osallistujilta toivotaan kysymyksiä etukäteen, jotta löydetään parhaat vastaukset pulmatilanteisiin. Lähetä kysymyksesi ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittautumislomakkeen avulla.

Ilmoittautumiset ja ennakkokysymykset viimeistään 24.8. TÄSTÄ LINKISTÄ.

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen ennen tilaisuutta.

Koulutus on ilmainen Kotiseutuliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Muiden osalta koulutuksen hinta on 20 euroa/henkilö.

Tiedot

Päivämäärä: