Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Webinaari: Monikulttuurisen kumppanuuden rakentajat

6.11. klo 09:30 - 11:30

Vantaa on yksi Suomen monikulttuurisimmista kaupungeista. 50-vuotisjuhlaa viettävässä kaupungissa ollaan edelläkävijöitä monissa moninaisuutta ja monikulttuurisuutta koskevissa asioissa. Webinaarin esimerkkien avulla haluamme kertoa, mitä kaupungin toimijat ja järjestöt yhdessä erilaisten hankkeiden kanssa ovat tehneet ja tekevät päivittäin monikulttuurisuuden edistämiseksi.

Webinaarissa “Monikulttuurisen kumppanuuden rakentajat – kokemuksia Vantaalta” jaetaan laajemminkin Vantaalta kertynyttä kokemusta monikulttuurisesta toiminnasta ja eri sektorien välisestä yhteistyöstä. Puhujina nähdään sekä kaupungin, monikulttuuristen järjestöjen että muiden yhteisöjen edustajia. Seminaarista tiedotetaan tarkemmin syksyn aikana.

Weinaari järjestetään etäyhteydellä Teamsissa ja sen järjestävät yhteistyössä Tiedekeskus Heureka ja Suomen Kotiseutuliitto. Tilaisuus on samalla monikulttuurisen Mestarit & kisällit hankkeen päätösseminaari.

Seminaarin tarkempi ohjelma julkaistaan syksyn aikana.

Tiedot

Päivämäärä: