Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Varsinais-Suomen maakunnallinen kokous

19.4.2023 klo 15:30 - 18:00

Varsinais-Suomen kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Kotiseutuliitto kutsuu Varsinais-Suomen jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen. Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Varsinais-Suomen liiton yhteistyönä. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Paikka:              Varsinais-Suomen liitto / kokoustila Tammi, Linnankatu 52 b, 20100 Turku. Saapumisohjeet: https://varsinais-suomi.fi/saapumisohjeet/
SEKÄ Microsoft Teams (etäosallistujaksi ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki lähempänä kokousajankohtaa)

Aika:                  Keskiviikkona 19.4.2023, kello 15:30–18

Ilmoittautuminen viimeistään 11.4.2923 osoitteessa:  bit.ly/maakunnat2023

• Kahvitarjoilu ennen kokousta, alkaen kello 15
  • Varsinais-Suomen liiton tervehdys ja ajankohtaista / edunvalvontajohtaja Janne Virtanen. Paikalla on myös kulttuuriasioista vastaava erikoissuunnittelija Riina Kotilainen
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat / toiminnanjohtaja Teppo Ylitalo
  • Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlavuosi, ideointia
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 9.9.2023 Kotkassa. Ehdotuksia Kotiseutuliiton valtuustoedustajaksi voivat tehdä kaikki maakunnallisen kokoukseen 19.4. osallistuvat liiton jäsenyhteisöt. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan viimeistään 11.4. osoitteessa:  bit.ly/maakunnat2023

Lisätietoja: