Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Pohjois-Pohjanmaan maakunnallinen kokous

20.4.2023 klo 15:30 - 18:00

Pohjois-Pohjanmaan kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Kotiseutuliitto kutsuu Pohjois-Pohjanmaan jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen. Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Pohjois-Pohjanmaan liiton yhteistyönä. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Paikka:              Pohjois-Pohjanmaan liiton kokoustilat, Poratie 5 A, Oulu, 3. kerros
SEKÄ Microsoft Teams (etäosallistujaksi ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki lähempänä kokousajankohtaa)

Aika:                  Torstaina 20.4.2023, kello 16–18:30

Ilmoittautuminen viimeistään 15.4.2023: bit.ly/maakunnat2023

• Kahvitarjoilu ennen kokousta alkaen kello 15:30
  • Pohjois-Pohjanmaan liiton tervehdys ja ajankohtaista / vs. maakuntajohtaja Markus Erkkilä
  • Pohjois-Pohjanmaan liiton kulttuurikatsaus / erityisasiantuntija Auli Suorsa
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat / järjestöpäällikkö Marika Punamäki
  • Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlavuosi, ideointia
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Maakunnallisessa kokouksessa valitaan tänä vuonna poikkeuksellisesti kaksi ehdokasta valtuustoon. Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 9.9.2023 Kotkassa. Ehdotuksia Kotiseutuliiton valtuustoedustajaksi voivat tehdä kaikki maakunnallisen kokoukseen 20.4. osallistuvat liiton jäsenyhteisöt. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan viimeistään 15.4.: bit.ly/maakunnat2023

Lisätietoja: