Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Resurssiviisautta ja yhteisön voimaa yhteisöllisillä taloilla – Mitä on rakennusperinnön kestävä kehitys?

2.5.2023 klo 16:00 - 17:30

Seurantalojen rakennus- ja kulttuuriperintö sekä kestävä korjaaminen ovat Suomen Kotiseutuliiton asiantuntijuutta. Yhteisöllisten talojen ylläpito on myös mitä parhainta sosiaalisen kestävyyden rakentamista.

Kotiseutuliitto ja Helsingin seudun kesäyliopisto järjestävät yhteistyössä verkkoluentotilaisuuden ja verkko-opintopiirin rakennusperinnön kestävästä kehityksestä. Seurantalojen kestävästä korjaamisesta ja yhteisöjen voimasta luennoi Kotiseutuliiton rakennustutkija, neuvonta-arkkitehti Lasse Majuri.

Luennon jälkeen järjestetään opintopiiri kestävästä korjaamisesta ja sen resursseista. Vertaisoppimisen opintopiirissä on mahdollisuus yhdessä syventää osaamista kestävästä korjaamisesta, sen käytännöstä, vaihtoehdoista ja vaihtoehtojen puntaroinnista. Opintopiiriin mahtuu mukaan ensimmäiset 15 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Luento: tiistaina 2.5. klo 16-17.30
Opintopiiri: luennon jälkeen tiistaina 2.5. klo 18-20

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kesäyliopiston kanssa ja se pidetään etäyhteydellä. Tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on verkkoyhteys, kaiuttimet, mikrofoni ja kamera (laitteen omat yleensä riittävät). Saat tarkemman ohjeen lähempänä tilaisuuden ajankohtaa.

Huom. luento on maksuton ja kaikille avoin, opintopiiriin otetaan ensimmäiset 15 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen luennolle ja opintopiiriin kesäyliopiston sivujen kautta viimeistään 28.4. klo 9.00, TÄSTÄ LINKISTÄ

Yhteistyössä: Helsingin seudun kesäyliopisto ja Kotiseutuliitto

Tiedot