Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Pohjois-Savon maakunnallinen kokous

4.5.2023 klo 16:30 - 18:30

Pohjois-Savon kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Kotiseutuliitto kutsuu Pohjois-Savon jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen. Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Pohjois-Savon liiton yhteistyönä. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Paikka:             Maakuntasali (2. krs), Pohjois-Savon liitto, Sepänkatu 1, Kuopio

Aika:                  Torstaina 4.5.2023 kello 16:30–18:30

Ilmoittautuminen viimeistään 26.4.2023: bit.ly/maakunnat2023

• Kahvitarjoilu ennen kokousta, alkaen kello 16
  • Maakunnan liiton tervehdys ja ajankohtaista / maakuntajohtaja Tytti Määttä
  • Kotiseututoimijat edistämässä Pohjois-Savon kulttuuristrategiaa / hankekoordinaattori Tiina Taskinen-Viinikainen, Kulttuuri kuulolla -kehittämistehtävä, Kuopion kaupunki
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat / järjestöpäällikkö Marika Punamäki
  • Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlavuosi, ideointia
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 9.9.2023 Kotkassa. Ehdotuksia Kotiseutuliiton valtuustoedustajaksi voivat tehdä kaikki maakunnallisen kokoukseen 4.5. osallistuvat liiton jäsenyhteisöt. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan viimeistään 26.4.2023 osoitteessa: bit.ly/maakunnat2023

Lisätietoja: