Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Pohjois-Karjalan kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

19.3.2019 klo 15:30 - 17:30

Pohjois-Karjalan kotiseututoimijoiden kokous järjestetään jälleen tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja maakunnan liiton yhteistyönä. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Paikka:              Pielisjoen linna, maakuntasali, Siltakatu 2, Joensuu

Aika:                  19.3.2019 klo 15.30–17.30

Ohjelma

–          maakunnan tervehdys: vt. maakuntajohtaja Risto Poutiainen, Pohjois-Karjalan liitto

–          Suomen Kotiseutuliiton ajankohtaiskatsaus: järjestöpäällikkö Liisa Lohtander

–          Maakunnan valtuutetun puheenvuoro: Laura Jetsu

–          Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon

–          Maakunnan liiton kulttuurikuulumisia: aluekehityspäällikkö Raimo Turunen

–          Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tapahtuu Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 10.8.2019 Tuusulassa.

Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana yhden kauden toiminut FT Laura Jetsu. Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta.  Tästä ei kuitenkaan ole säännöissä kirjausta.

Tule paikalle käyttämään jäsenen äänioikeutta!

Kahvitarjoilua varten pyydämme ilmoittautumiset viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta osoitteeseen toimisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. (09) 612 6320. Samaan osoitteeseen voitte ilmoittaa ajatuksenne valtuustoehdokkaan vaaliin liittyen.

Tiedot

Päivämäärä: