Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lasten keskiaikaopastus ja Jytäjyrsijöiden ilmaiskonsertti

27.6.2018 klo 17:15 - 20:00

Helsingin pitäjän kirkonkylän kesässä on lasten oma tapahtumailta. Ilta alkaa lapsille suunnatulla historiaopastuksella, joka on aikamatka keskiaikaan. Rooliasuun pukeutunut opas vie lapset kuvitteelliselle aikamatkalle ja kertoo miltä kylässä näytti ja mitä lapset tekivät keskiajalla 500 vuotta sitten.

Kierroksen kesto on noin yksi tunti ja se soveltuu parhaiten yli 4-vuotiaille lapsille. Aikuinen voi tulla mukaan kierrokselle, mutta samaan aikaan järjestetään myös toinen, aikuisille tarkoitettu kulttuurikävely.

Lähdöt lasten ja aikuisten kierroksille kello 17.15 Pyhän Laurin kirkon portilta, osoitteesta Kirkkotie 45.
Lastenkierroksen lippu maksaa 5 €. Aikuisten kierroksen lippu 10 € ja Vantaa-Seuran jäsenet/eläkeläiset/opiskelijat 5 €.

Kierrosten jälkeen kello 18.30 Kirkonkylän myllyllä on luvassa kovaa menoa. Lavalle nousee lasten rokkibändi Jytäjyrsijät!
Jytäjyrsijöiden konserttiin on vapaa pääsy.

Mylly sijaitsee osoitteessa Myllykuja 6. Myllykujan varteen pysäköinti on kielletty. Autot tulee jättää Pyhän Laurin kirkon tai Helsinge skolan parkkipaikoille.

Järjestäjä*
Vantaa-Seura ry