Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kotiseutuklubin vappukahvit

28.4.2021 klo 17:30 - 19:00

Kotiseutuliitto toivottaa klubijäsenet lämpimästi tervetulleeksi etävappukahveille keskiviikkona 28.4. klo 17.30-19! Tapahtumassa nautitaan kulttuurista ja vaihdetaan kuulumisia – tule siis tutkailemaan, mitä Kotiseutuliiton kevääseen kuuluu.

Musiikkia ja runoutta

Kotiseutuliiton kuulumisten ja klubilaisten kuulumisten vaihdon lisäksi ohjelmassa on kulttuuria musiikin ja runojen muodossa.

Viulua soittava Laura Airola ja kitaristi Aki Hauru esiintyvät tällä kertaa duona. Viulun lisäksi Airola soittaa myös nyckelharpaa sekä mandoliinia esittäen mm. irlantilaista musiikkia, klezmeriä ja gypsyjazzia. Yhtyeistä mainittakoon Freilach mit Kneidlach, Mustarastas, Riku Niemi orchestra ja Jousikaiku-kvartetti. Haurun soittimia ovat kitaran lisäksi mm. mandoliini, bouzouki, banjo sekä rummut. Hänen yhtyeitään ovat mm. Django Collective Helsinki, Mustarastas, Tia Cohen ja Soul Sisters.

Amina Mohamed on kirjoittanut ja esittänyt spoken word -runoja kuuden vuoden ajan. Spoken word -runous on esitettäväksi tarkoitettua lavarunoutta, jonka juuret juontavat ikiaikaiseen tarinankerrontaan. Amina kirjoittaa runoja suomeksi ja englanniksi. Runojen aiheet käsittelevät usein rasismia ja erilaisuutta.

Vappukahvitilaisuus on ilmainen Kotiseutuliiton klubijäsenille. Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään maanantaina 26.4.2021.
Ilmoittautumislomake löytyy tästä linkistä: http://bit.ly/ksl-vappukahvit

Ilmoittautuneille lähetetään tapahtumaa edeltävänä päivänä osallistumislinkki ja liittymisohjeet.

Jos et vielä ole Kotiseutuklubin jäsen, lisätietoja ja liittymisohjeet löydät täältä: https://kotiseutuliitto.fi/toiminta/kotiseutuklubi/

Kotiseutuliiton sivuilla julkaistiin verkkouutinen tilaisuudesta:

Tervetuloa, vappukahveilla tavataan!

Tiedot