Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Korjausklinikka: Onnistunut maalaus -verkkotapahtuma

18.5.2021 klo 16:00 - 17:30

Huolellinen suunnittelu ja hyvin tehdyt pohjatyöt ovat tie onnistuneeseen vanhan talon maalaukseen. Myös maalien valintaa ja värimaailmaa kannattaa pohtia ennen maalaukseen ryhtymistä. Korjausklinikka-hankkeen ja Lahden Museoiden verkkotapahtumassa saat neuvoja ja vinkkejä, millä tavoin maalausprojektia on hyvä suunnitella, mitä pohjatöitä kannattaa tehdä ja mitä muuta ottaa huomioon maalatessa.

Tilaisuuden asiantuntijana toimii Suomen Kotiseutuliiton rakennustutkija, arkkitehti Lasse Majuri. Kuulet verkkotapahtumassa myös LAB-ammattikorkeakoulun ja Suomen Kotiseutuliiton Korjausklinikka-hankkeesta, joka tarjoaa tietoa ja neuvoja kestävään korjaamiseen.

Voit lähettää maalaamiseen ja sen valmisteluun liittyviä kysymyksiä klinikalle etukäteen, vastaamme kysymyksiin tilaisuudessa. Lähetä kysymykset Suomen Kotiseutuliiton koordinaattorille Jonina Vaahtolammille, jonina.vaahtolammi@kotiseutuliitto.fi.

Tilaisuus toteutetaan Zoom-alustalla ja se tallennetaan. Osallistu tapahtumaan tällä linkillä: https://lut.zoom.us/j/68623761215?pwd=NGVvL0xlRW1qVkRLdXRUejk5L2E0QT09

Tulossa muita verkkotapahtumia vuonna 2021:

• Tiistai 8.6. klo 16–17.30, Korjausklinikka: Ikkunat kuntoon
  • Syyskuussa tulossa, Avustusklinikka

Tervetuloa Korjausklinikan ja Lahden Museoiden verkkotapahtumiin kuulemaan neuvoja ja vinkkejä kestävään korjausrakentamiseen!

Tiedot

Päivämäärä: