Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kenellä on oikeus kotiseutuun? Kaikilla on oikeus kotiseutuun!

30.11.2020 klo 16:00 - 17:30

Kulttuurisesti moninaiseen kotiseututyöhön liittyvien hankkeiden yhteinen tilaisuus järjestetään verkossa maanantaina 30.11.2020 klo 16-17.30. Lämpimästi tervetuloa!

Kaikilla on oikeus kotiseutuun -hanke toteutettiin Espoossa vuosina 2019-2020. Nyt on aika kiittää hankkeessa mukana olleita toimijoita, muistella yhteisiä hetkiämme ja suunnata katsetta tulevaan.

Kenellä on oikeus kotiseutuun -hankkeessa selvitettiin kulttuurisesti moninaisen kotiseututyön laajuutta ja olemusta syksyllä 2020 toteutetun valtakunnallisen kyselyn ja sen vastausten pohjalta. Millaisia tuloksia kyselystä saatiin? Millaista kulttuurisesti moninainen kotiseututyö oikein on? Tule kuulemaan ja keskustelemaan selvityshankkeen tuloksista!

Ilmoittautuminen

Tilaisuus järjestetään Teams-työkalulla. Ilmoittautuminen päättyy sunnuntaina 29.11. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla 30.11. osallistumislinkki ja lyhyt ohje Teams-työkalun käyttöön. Lisätietoja: marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi.

Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ!

Tiedot