Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Etelä-Savon kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous

4.4.2019 klo 16:00 - 18:00

Etelä-Savon maakunnan kotiseututoimijoiden kokous järjestetään tänäkin vuonna tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja maakunnan liiton yhteistyönä. Tervetuloa mukaan, vaikka useammankin osallistujan voimin! Tarjolla kahvia ja virvokkeita. Myös Kotiseutuklubin jäsenillä on läsnäolo- ja puheoikeus kaikissa maakunnallisissa kokouksissa. Klubilaiset, tervetuloa mukaan!

Kaikki osallistujat saavat halutessaan Etelä-Savon historia -kirjan, jonka voivat viedä omalle yhdistykselleen tai lahjoittaa edelleen.

Aika: torstai 4.4.2019 klo 16-18
Paikka: Etelä-Savon maakuntaliitto, kokoushuone, Mikonkatu 5, 50100 MIKKELI

– Kahvitarjoilut
– Maakunnan liiton tervehdys: maakuntajohtaja Pentti Mäkinen
– Suomen Kotiseutuliiton ajankohtaiskatsaus: toiminnanjohtaja Riitta Vanhatalo
– Valtuutetun puheenvuoro: Helena Partanen
– Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
– Maakunnan kulttuurikuulumisia / maakunnan liitto: kehittämispäällikkö Heli Gynther
– Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tapahtuu Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 10.8.2019 Tuusulassa.

Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana täydet kolme kautta toiminut kotiseutuneuvos Helena Partanen Mikkelistä. Kotiseutuliiton suosituksen mukaan toivotaan, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan samalla sekä jatkuvuutta että muutosta.

Kahvitarjoilua varten pyydämme ilmoittautumiset tilaisuuteen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta osoitteeseen toimisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. (09) 612 6320. Samaan osoitteeseen voitte kertoa ajatuksianne alueen valtuustoehdokkaasta.

Tiedot

Päivämäärä: