Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

Etelä-Savon kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous

4.4. klo 16:00 - 18:00

Etelä-Savon maakunnan kotiseututoimijoiden kokous järjestetään tänäkin vuonna tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja maakunnan liiton yhteistyönä. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille maakunnan alueen kotiseutu- ja kulttuuritoimijoille. Äänioikeus on vain Kotiseutuliiton jäsenyhteisöillä. Tervetuloa mukaan, vaikka useammankin osallistujan voimin! Tarjolla kahvia ja virvokkeita.

Myös Kotiseutuklubin jäsenillä on läsnäolo- ja puheoikeus kaikissa maakunnallisissa kokouksissa. Klubilaiset, tervetuloa mukaan!

–          Kahvitarjoilut

–          Maakunnan liiton tervehdys

–          Kotiseutuliiton osio

–          Valtuutettujen puheenvuoro

–          Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon

–          Maakunnan kulttuurikuulumisia / maakunnan liitto

–          Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tapahtuu Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 10.8.2019 Tuusulassa.

Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana kolme kautta toiminut HuK, matkailuopas Helena Partanen Mikkelistä.  Kotiseutuliiton suosituksen mukaan toivotaan, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan samalla sekä jatkuvuutta että muutosta. Tule käyttämään jäsenen äänioikeutta!

Kahvitarjoilua varten pyydämme ilmoittautumiset tilaisuuteen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta osoitteeseen toimisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. (09) 612 6320. Samaan osoitteeseen voitte kertoa ajatuksianne alueen valtuustoehdokkaasta.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: