Syyskuussa kannattaa lähteä Valtakunnallisille kotiseutupäiville Rovaniemelle

15.8.2022 Uutinen

Kotiseutuliiton hallituksen puheenjohtaja Sampo Suihko kutsuu kaikki mukaan vuositapahtumaan

Sampo Suihko 2021. Kuva: Marika Punamäki.

Kotiseutupäivien isäntäkaupunki Rovaniemi on kiinnostava kaupunki ja tutustumiskohde, jonka historiasta ja kehityksestä saamme voimia ja ymmärrystä myös tämän päivän kriiseissä selviytymiseen.

Ohjelman myötä on mahdollisuus tutustua keskeisiin kulttuurikeskuksiin eli Arktikumiin, Korundiin ja Lappia-taloon. Innostava ohjelma sisältää historiaa, nykypäivää, kyliä ja kaupunkia, ajankohtaisia aiheita, kulttuurielämyksiä, kulttuuriperintöä sekä paljon keskustelua.

Nyt jos koskaan tarvitaan yhteen kokoontumista ja oman kulttuurin voimavarojen kasvattamista.

Tule siis Rovaniemelle ja kutsu myös ystäväsi mukaan!

Ilmoittautumisaikaa Valtakunnallisille kotiseutupäiville on vielä 21. elokuuta asti. Kotiseutupäiviä vietetään 9.-11. syyskuuta.

Terveisin Sampo Suihko

Kotiseutuliiton hallituksen puheenjohtaja

Kuvat: Rovaniemen kaupunki / Arto Rajanen, Antti Kurola, Timo Lindholm, Emmi Karjalainen, Samu Rötkönen.