Kotiseututyön ansiomitalit haettavissa 30.4. asti

27.2.2018 Uutinen

Kotiseututyön ansiomitaliKotiseututyön ansiomitali on Kotiseutuliiton korkein tunnustuksenosoitus, joka luovutetaan saajalleen Valtakunnallisilla kotiseutupäivillä, tänä vuonna Lappeenrannassa iltagaalassa 11.8.2018. Nyt on hyvä hetki miettiä, onko toiminnassanne mukana ansioituneita henkilöitä, joille haluaisitte antaa tällaisen tunnustuksen.

Hakuaika 30.4. asti (joustoakin voi saada 10.5. saakka ilmoittamalla etukäteen). Ansiomitalin saajat ovat perinteisesti saaneet runsaasti medianäkyvyyttä.

Suomen Kotiseutuliiton hallitus myöntää ansiomitaleja kerran vuodessa, kerrallaan enintään 10 mitalia. Mitalin myöntäminen edellyttää saajalta maakunnallisia tai valtakunnallisia ansioita kotiseututyössä tai erittäin merkittäviä ansioita paikallisessa kotiseututyössä.

Mitalin hakijan tulee olla Suomen Kotiseutuliiton jäsen.

>> Lisätietoja

>> Hakulomake