Osallistuminen Vantaan kotiseutupäiville

Tervetuloa ilmoittautumaan Valtakunnallisille kotiseutupäiville Vantaalle 30.8–1.9.2024!

Osallistujapassi

Osta osallistujapassi Valtakunnallisille kotiseutupäiville tästä.

Valtakunnallisten kotiseutupäivien osallistujapassin hinta on 140 e/henkilö. Passin voit ostaa 11.8.2024 saakka.

Kotiseutuliiton kannattajajäsenmaksun maksaneille Kotiseutukillan jäsenille sekä vantaalaisten Kotiseutuliiton jäsenyhdistysten jäsenille osallistujapassin hinta on 130 e/henkilö. Vantaalaisia Kotiseutuliiton jäsenyhdistyksiä ovat: Hakunila-Seura, Håkansbölen Kartanon Kummit, Korso-Seura, Myyrmäki-Seura, Tikkurila-Seura, Vantaa-Seura, Vantaan kansanperinteen ystävät, Vantaan Kotiseutuliitto ja Ylästön Kotiseutuyhdistys.

Osallistujapassiin sisältyy:

• perjantain 30.8. keskustelukammarit ja -tilaisuudet eri paikoissa
  • perjantain 30.8. seminaarikahvit Heurekassa
  • perjantain 30.8. avajaisseminaari Heurekassa
  • perjantain 30.8. kaupungin kutsuvierasvastaanotto Heurekassa
  • lauantain 31.8. lounas Vantaan kaupungintalolla
  • lauantain 31.8. Kotiseutugaala Ravintola Backaksen Puimalassa
  • osallistujille jaettava Vantaa 50 juhlavuoden kangaskassi
  • HSL:n kahden vuorokauden matkalippu (BC-vyöhykkeet)

Passi toimii pääsylippuna kaikkiin edellisiin tapahtumiin. Pidäthän passin aina mukanasi.

Suomen Kotiseutuliiton vuosikokoukseen 31.8. on vapaa pääsy, ja siihen voi osallistua myös ilman osallistujapassia. Huomioithan kuitenkin, että vuosikokouksen jälkeinen lounas tarjoillaan vain Kotiseutupäivien osallistujapassin lunastaneille.

Voit myös ilmoittautua ja osallistua pelkkään lauantai-illan Kotiseutugaalaan. Kotiseutugaalan hinta on 98 e/hlö.

Retket ja kierrokset eivät sisälly osallistujapassin hintaan. Niille ilmoittaudutaan erikseen: Ilmoittautuminen retkiin ja opastuksiin

Osallistujapassi laskutetaan sähköpostitse tai verkkolaskuna ilmoittautumisen jälkeen. Asiakaspalvelumme lomailee 20.6.–28.7., joten tänä aikana tehdyistä ilmoittautumisista lasku lähetetään vasta elokuun alussa.

Jokaisesta osallistujasta täytetään oma ilmoittautumislomake.

Osallistujapassin voit peruuttaa ennen 11.8.2024. Tämän jälkeen peruutus on mahdollista vain lääkärintodistuksella. Kaikista peruutuksista veloitamme kuitenkin hallintokulut (20 e). Peruutukset: toimisto@kotiseutuliitto.fi.

Katso kotiseutupäivien koko kattava ohjelmatarjonta: Vantaan kotiseutupäivien ohjelma

Osallistujapassin voit ostaa 11.8.2024 saakka.

Osta osallistujapassi Valtakunnallisille kotiseutupäiville tästä.

Kotiseutugaala

Ravintola Backas, Ylästöntie 28
La klo 19

Kotiseutugaalaa vietetään tunnelmallisen Ravintola Backaksen juhlatila Puimalassa. Iltaan sisältyy tunnustuksia ja puheita, buffet illallinen ja iloista musiikkia. Ilmoittaudu mukaan ainutlaatuiseen juhlahumuun!

Kotiseutugaala on kutsuvierastilaisuus, joka sisältyy osallistujapassiin. Kotiseutugaalan hinta erikseen ilmoittautuville on 98 €/hlö.

Ilmoittaudu Kotiseutugaalaan tästä.  Huom. samalla lomakkeella voi ostaa myös osallistujapassin.

Infopiste

Infopiste sijaitsee Vantaan kaupungintalon ala-aulassa, aivan Tikkurilan keskustassa (Asematie 7). Infopisteestä voi noutaa osallistujapassin, pääsylippuja tapahtumiin ja HSL:n lipun. Lisäksi infopisteestä saa neuvontaa vantaalaisista retkikohteista ja opastuksista, museoista tai muista mieltä askarruttavista asioista. Infopiste on avoinna tapahtumaviikonloppuna 30.8.-31.8. pe klo 10-16 ja la 9-14. Tervetuloa!