Ilmoittaudu mukaan järjestämään kotiseutukahveja

14.2.2024 Uutinen

Toukokuisilla kotiseutukahveilla Kotiseutuliiton jäsenet esittelevät kotiseututyötä ja omaa toimintaansa kaikille kiinnostuneille. Kotiseutuliitto kutsuu kaikki jäsenensä mukaan järjestämään kotiseutukahveja 25.–26. toukokuuta osana liiton 75-vuotisen taipaleen juhlistamista. Ilmoittautumislomake kotiseutukahvien järjestämiseen ja juhlakahvien tilaamiseen on nyt avattu.

Kotiseutukahvit on hyvä tilaisuus kutsua kahvittelemaan alueen asukkaita, ystäviä ja tuttavia, yhteistyökumppaneita ja kotiseututyöstä kiinnostuneita. Kahveilla voi kertoa paikallisesta toiminnasta, kotiseudun ominaispiirteistä ja sen arvokkaasta kulttuuriperinnöstä, tai vain kahvitella mukavasti rupatellen. Kotiseutukahvit on myös hyvä tilaisuus esitellä paikallisyhdistysten jäsenyyttä ja houkutella uusia toimijoita mukaan.

Kotiseutukahvien järjestäjille lähetetään juhlakahvia ja -teetä

Viikonloppuna 25.–26. toukokuuta tai tämän välittömässä läheisyydessä avoimen kahvitilaisuuden järjestävät liiton jäsenyhteisöt voivat tilata maksutta Kotiseutuliiton juhlavuoden kahvia ja teetä, yhden paketin kumpaakin.

Ilmoittautumislomake, jolla ilmoittaudutaan järjestämään kotiseutukahvit ja tilataan juhlakahvia ja -teetä, on nyt avattu. Samalla lomakkeella ilmoitetaan oman kahvitilaisuuden aika ja paikka. Viimeinen kahvin ja teen tilauspäivä on 7.4., tilaukset postitetaan jäsenille ennen vappua.

Kotiseutuliitto kokoaa kaikki mukaan ilmoitetut kotiseutukahvit verkkosivuilleen. Tervetuloa mukaan, toukokuussa kahvitellaan!

Lue lisää kotiseutukahvien järjestämisestä ja ilmoittaudu mukaan: