Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Pohjois-Pohjanmaan kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous

9.4.2019 klo 16:00 - 18:00

Pohjois-Pohjanmaan maakunnan kotiseututoimijoiden kokous järjestetään tänäkin vuonna tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja maakunnan liiton yhteistyönä. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille maakunnan alueen kotiseutu- ja kulttuuritoimijoille. Tervetuloa mukaan, vaikka useammankin osallistujan voimin! Tarjolla kahvia ja virvokkeita. Myös Kotiseutuklubin jäsenet, tervetuloa mukaan!

Aika: tiistai 9.4.2019 klo 16-18
Paikka: Pohjois-Pohjanmaan liiton Siikasali, Oulun keskustan Technopolis
Sepänkatu 20, 1. krs. Talossa on parkkihalli Nummikadun puolella.

– Kahvitarjoilut
– Maakunnan liiton tervehdys: maakuntajohtaja Pauli Harju
– Kotiseutuliiton osio & Valtakunnalliset kotiseutupäivät 2021: toiminnanjohtaja Riitta Vanhatalo
– Oulu, kulttuuripääkaupunki 2026: hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen ja projektipäällikkö Heli Metsäpelto.
– Valtuutettujen puheenvuorot: Hanna Järviluoma ja Jouko Arvola
– Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
– Maakunnan kulttuurikuulumisia / maakunnan liitto: Auli Suorsa
– Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tapahtuu Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 10.8.2019 Tuusulassa.

Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana yhden kauden toiminut Jouko Arvola Oulusta. Kotiseutuliiton suosituksen mukaan toivotaan, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan samalla sekä jatkuvuutta että muutosta.

Kahvitarjoilua varten pyydämme ilmoittautumiset tilaisuuteen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta osoitteeseen toimisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. (09) 612 6320. Samaan osoitteeseen voitte kertoa ajatuksianne alueen valtuustoehdokkaasta.

Tiedot

Päivämäärä: