Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lapin kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja keskustelutilaisuus

8.4.2019 klo 15:30

Lapin vuosittainen kotiseututoimijoiden kokous järjestetään tällä kertaa Rovaniemellä, Kotiseutuliiton ja Lapin maakuntamuseon yhteistyönä. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Paikka:              Arktikum, kokoushuone Kieppi, Pohjoisranta 4, 96200  ROVANIEMI
Aika:                  8.4.2019 klo 16-18 (kahvit tarjolla klo 15.30 alkaen)

• Kahvia ja voileipiä tarjolla
• Lapin maakuntamuseon tervehdys ja ajankohtaisia asioita kotiseutuväelle, amanuenssi Heidi Pelkonen, Lapin maakuntamuseo
• Kotiseutuliiton ajankohtaiskatsaus, järjestöpäällikkö Liisa Lohtander, Suomen Kotiseutuliitto
• Valtuutettujen puheenvuorot: Irja-Kaisa Lakkala (Sodankylä) ja Helka Savikuja (Kemi)
• Lapin maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
• Keskustelua, jäsenyhteisöjen kuulumisia

Valtuuston lopullinen valinta tapahtuu Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 9.8.2019 Tuusulassa.

Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana neljä kautta toiminut rehtori Irja-Kaisa Lakkala Sodankylästä. Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta – tule siis käyttämään jäsenen äänioikeutta!

Kahvitarjoilua varten pyydämme ilmoittautumiset viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta osoitteeseen toimisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. (09) 612 6320. Samaan osoitteeseen voitte ilmoittaa ajatuksenne valtuustoehdokkaan vaaliin liittyen.

Tiedot

Päivämäärä: