Yhdistystoiminta digiloikkaan

25.5.2020 Uutinen

Miten järjestää yhdistystoimintaa etänä – virtuaalinen neuvontaklinikka

Kotiseutuliitto järjestää virtuaalisen neuvontaklinikan yhdistystoiminnan ja tapahtumien järjestämisestä etänä osana omaa #Suomitoimii -kampanjaansa. Klinikka kokoaa kiinnostuneita yhteisen keskustelun ja kysymysten äärelle perjantaina 12.6. klo 10-12.

Poikkeusolojen johdosta kasvokkainen kotiseututoiminta on ollut tauolla. Osa yhdistyksistä on kehittänyt vaihtoehtoisia tapoja järjestää vertais- ja jäsentoimintaa verkon välityksellä tai muutoin etänä. Tule mukaan keskustelemaan, jakamaan omat vinkkisi ja kuulemaan muiden ajatuksia, mitä ja miten yhdistystoimintaa voi järjestään etänä. Keskustelua johdattelee Kotiseutuliiton väki.

Klinikka on tarkoitettu Kotiseutuliiton jäsenille, Mestarit & Kisällit -hankkeessa toimiville ja Euroopan kulttuuriympäristöpäivien tapahtumajärjestäjille.

Virtuaalinen neuvontaklinikka järjestetään Teams-työkalulla. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 10.6. klo 12. Ilmoittautumisen yhteydessä voit lähettää kysymyksesi tai oman vinkkisi ennakolta.

Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla osallistumislinkki ja lyhyt ohje Teams-työkalun käyttöön ilmoittautumisajankohdan umpeuduttua. Lisätietoa toimisto@kotiseutuliitto.fi.

Tästä ilmoittautumiseen

Kotiseutuliitto etsii #Suomitoimii-kampanjassaan jäsenistönsä parista hyviä uuteen normaaliin sopivia toimintamalleja kotiseutu- ja kulttuurityöhön. #suomitoimii #yhdessä

Teams-kokoukseen osallistuminen ja kokouksen järjestäminen