Vertaisoppia ja virkistystä seurantaloväelle

14.8.2024 Uutinen

Kotiseutuliitto, Suomen Kylät ry ja Uudenmaan Kylät ry järjestävät yhdessä tilaisuuden asukastalojen, kylätalojen ja seurantalojen parissa toimiville paikallisaktiiveille. Tarjolla on vertaisoppia ja virkistystä Kirkkonummen Luoman kylässä, Ljusdalassa sekä Hvitträskin museolla ja sen ympäristössä. Tule mukaan!

Mitä kaikkea voimmekaan oppia toinen toisiltamme? Erilaisten talojen tarinoiden kuuleminen, oman osaamisen jakaminen ja yhteinen kokemusten vaihto antavat uutta puhtia yhteisten talojen ja tilojen kanssa puurtamiseen. 14. syyskuuta järjestettävässä tilaisuudessa tavoitellaan juuri tätä – toisiimme tutustumista unohtamatta.

Aamupäivän keskusteluosion ja lounaan jälkeen luvassa on virkistystä Hvitträskin museon opastuksen ja sitä seuraavan luontoretken muodossa.

Katso tarkemmat tiedot tapahtumasta ja päivän ohjelma Kotiseutuliiton tapahtumakalenterista: https://kotiseutuliitto.fi/tapahtuma/kaikkien-kylatalot-vertaisoppia-ja-virkistysta-paikallistoimijoille/

Ilmoittaudu mukaan verkkolomakkeella viimeistään 10. syyskuuta: https://bit.ly/kaikkien_kylatalot

Tapahtuma on osa Euroopan kulttuuriympäristöpäivien ohjelmaa.