Varaa esittelypöytä Mahdollisuuksien torilta Kotiseutupäivien aikaan

22.5.2024 Uutinen

Mahdollisuuksien tori on koko perheelle tarkoitettu tapahtuma, jossa on sekä tiukkaa asiaa että karnevaalitunnelmaa, musiikkia, tanssia, työpajoja sekä lapsille, että aikuisille unohtamatta makuja maailmalta. Vantaan Mahdollisuuksien tori järjestetään yhtä aikaa Valtakunnallisten kotiseutupäivien kanssa Tikkurilassa kaupungintalon ympäristössä lauantaina 31. elokuuta klo 12-18.

Mahdollisuuksien toreilla kansalaisjärjestöt tarjoavat mahdollisuuden osallistua, oppia ja vaikuttaa paremman maailman puolesta. Erilaisilla järjestöillä, toimijoilla ja yrityksillä on mahdollisuus esitellä tapahtumassa toimintaansa. Myös Kotiseutuliiton jäsenyhteisöt voivat esittäytyä Mahdollisuuksien torilla.

Osallistumismaksu sisältää telttapaikan tai pöydän yhteisteltassa, noin 80 cm x 200 cm. Voittoa tavoittelemattomat toimijat 20 €. Sähkö 10 €. Yritykset 60 €. Ilmoittautuminen on auki 19.8.2024 saakka.

Mahdollisuuksien torin järjestää Vantaan kaupunki yhteistyössä muiden vantaalaisten organisaatioiden kanssa. Mahdollisuuksien tori -verkostoa koordinoi Suomalaiset kehitysjärjestöt – Fingo.

Lisätiedot ja tiedustelut: pirjo.kivimaki@vantaa.fi.