Valtakunnallisten Kotiseutupäivien ohjelmaa myös verkossa

12.11.2020 Uutinen

Kokkola400-juhlavuoden logo

Kotiseutupäivien livelähetykset

Koronapandemian vuoksi osaa Kotiseutupäivien ohjelmasta on mahdollista seurata myös livelähetyksenä Kokkolan kaupungin youtube-kanavalla.

Livelähetykset:

perjantaina 20.11. kello 12–14.30 Avajaiset ja Perinne on voimaa -seminaari

liiton_logo_rgb_suomilauantaina 21.11. kello 13–15 Suomen Kotiseutuliiton vuosikokous

Tallenteet tilaisuuksista ovat katsottavissa kaksi viikkoa tilaisuuksien jälkeen.

www.kokkola400.fi/kotiseutupaivat/livestriimit

Matkailun ja kulttuurin syke – Elävä kulttuuriperintö matkailun voimavarana -webseminaari

19.–20.11.2020 osana Valtakunnallisten kotiseutupäivien ohjelmaa. Striimattavan seminaarin järjestävät Visit Finland, Museovirasto ja Suomen Unesco-toimikunta. Seminaarissa kuullaan aineettoman kulttuuriperinnön ja matkailun ammattilaisia Suomesta ja muualta Euroopasta. Mukana on myös Unescon aineettoman sopimuksen johtaja Tim Curtis. Ilmoittautumiset sähköisesti 19.11. klo 11 mennessä. Osallistumis- ja ilmoittautumislinkki lähetetään vain ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen ja  ohjelmatiedot: www.businessfinland.fi/ajankohtaista/tapahtumat/visit-finland/2020/matkailun-ja-kulttuurin-syke—elava-kulttuuriperinto-matkailun-voimavarana/

Kokkolan Neristan syksyllä. Kuva Juha Klemola.