Tervetuloa info- ja keskustelutilaisuuteen – tule kuulemaan Valtakunnallisten kotiseutupäivien ohjelmasta

26.4.2022 Uutinen

Kotiseutuliiton ajankohtaisaamukahveilla tapaat muita, kuulet liiton kuulumisia ja pääset tutustumaan Rovaniemen Valtakunnallisten kotiseutupäivien ohjelmaan.

Järjestämme kaikille avoimen yhteisen info- ja keskustelutilaisuuden verkossa torstaina 19.5. klo 8.30-10.30 aamukahvien merkeissä. Tilaisuuteen voi osallistua oman aikataulun mukaan, vaikka vain osaksi aikaa. Klo 9.00 ja klo 10.00 kuullaan tietoisku Rovaniemen Valtakunnallisten kotiseutupäivien ohjelmasta. Muu aika on varattu ajankohtaiskuulumisille, kysymyksille, kuulumisten vaihdolle ja keskustelulle. Ajankohtaisaamukahveille ei ole ennakkoilmoittautumista, mukaan voi liittyä alla olevan linkin kautta.

Klubilaiset, uudet jäsenet, vanhat jäsenet, ei-vielä-jäsenet – kaikki tervetuloa

Ajankohtaisaamukahvit on matalan kynnyksen tapa kohdata jäseniämme ja muita kotiseututoiminnasta kiinnostuneita. Samalla on hyvä tilaisuus kysellä ja keskustella juuri nyt eri puolilla maata tekeillä olevista asioista. Valtakunnallisten kotiseutupäivien ilmoittautuminen aukeaa toukokuussa, ja tilaisuudessa saa lisätietoa päivien ohjelmasta ja toteutuksesta. Myös Kotiseutuliiton kannatusjäsenet eli Kotiseutuklubilaiset voivat tavata toisiaan aamukahvitilaisuuden yhteydessä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan keskustelemaan, kysymään ja kuulemaan ajankohtaisista asioista!

Osallistumislinkki: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä