Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Yhteisöt elävät! – etätyöpajassa luodaan wikiartikkeli

23.9.2021 klo 17:00 - 19:00

Tule mukaan Yhteisöt elävät! -elävän perinnön etätyöpajaan torstaina 23.9. klo 17-19! Tässä työpajassa tehdään oma elävän perinnön wikiartikkeli!

Suomen Kotiseutuliiton järjestämässä elävän perinnön verkkotyöpajassa pohditaan keinoja saada elävä perintö eli aineellinen kulttuuriperintö paremmin tunnetuksi sekä vahvemmin osaksi yhteisöjen toimintaa.

Työpajassa harjoitellaan luomaan oman aihealueen artikkeli elävän perinnön wikiluetteloon.

Ilmoittautuminen 21.9. mennessä tästä linkistä.

Työpaja totetetaan Teams-alustalla. Osallistumislinkki lähetetään sähköpostitse ennen tilaisuuden alkua.

Syksyn työpajasarjaan kuuluu yhteensä kolme etätyöpajaa, joista voit osallistua vaikka kaikkiin:

2.9. klo 17–19, elävä ruokaperintö
23.9. klo 17–19, elävän perinnön wikiartikkelin luominen
12.10. klo 14–16 hankkeen päätöstilaisuus, kestävä elävä perintö ja elävän perinnön tulevaisuus

Työpajat ovat tarkoitettu kaikille elävästä perinnöstä kiinnostuneille, erityisesti kulttuuriperintötyön-, kotiseututyön- ja kansalaistoiminnan tekijä- ja organisointijoukoille.

Työpajat ovat kaikille ilmaisia ja avoimia. Työpajakokonaisuus toteutetaan Museoviraston aineettoman kulttuuriperinnön sopimuksen mukaisten yhteistyö- ja kehittämishankkeiden avustuksella. Tapahtumat ovat osa Euroopan kulttuuriympäristöpäiviä.

Lisätietoja: riina.koivisto@kotiseutuliitto.fi

Tiedot