Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Seuraa paikan päällä tai etänä: Vuoden Kotiseututeoksen julkistaminen ja keskustelua kotiseutukirjallisuudesta Turun kirjamessuilla

2.10.2021 klo 14:00 - 14:25

Tiina Merisalo kotiseudullaan Helsingin Vartiokylässä. Kuva: M. Merisalo

Tervetuloa Turun kirjamessujen Kuisti-lavalle kuulemaan tuoreeltaan, mikä paikallista historiaa käsittelevä teos valitaan Vuoden kotiseututeokseksi. Mukana keskustelemassa kotiseutukirjallisuudesta voittajakirjan tekijät, Tiina Merisalo ja Teppo Ylitalo. Kunniakirjan luovuttavat Tiina Merisalo ja Jukka Hako.

kotiseutukirjallisuudesta Turun kirjamessujen Kuisti-lavalla lauantaina 2. lokakuuta 2021 kello 14–14.25.

Tilaisuus striimataan suorana lähetyksenä Facebookiin aiemmista vuosista tuttuun tapaan.

Kotiseutuliitto Facebookissa: www.facebook.com/Kotiseutuliitto

Finalistit 2021:

www.kotiseutuliitto.fi/heinolasta-koitereesta-ja-konginkankaalaisista-siirtolaisista-kertovat-kirjat-valittiin-vuoden-kotiseututeos-finaaliin

Kirjamakasiini

Tiedot