Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Varsinais-Suomen maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu sekä viestintätyöpaja

7.3.2019 klo 15:30 - 17:30

Varsinais-Suomen maakunnan vuosittainen kotiseututoimijoiden kokous järjestetään tänä vuonna maakuntaliiton tiloissa – tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja maakunnan liiton yhteistyönä. Tervetuloa vaikka useammankin osallistujan voimin!

Tilaisuuden päätteeksi osallistujat voivat jäädä Kotiseutuliiton järjestämään viestintätyöpajaan. Tule ideoimaan yhdistyksesi tai kunnan ja Kotiseutuliiton viestintää – yhdessä olemme suuri ja mainio liitto!

Paikka: Varsinais-Suomen liitto, kokoushuone Tammi (1 krs.), Ratapihankatu 36, TURKU
Aika: torstai 7.3.2019
kokous klo 15.30-17.30, viestintätyöpaja klo 17.45-19.15.

– Kahvitarjoilut
– Maakunnan liiton tervehdys: Maakuntajohtaja Kari Häkämies
– Kotiseutuliiton ajankohtaiset aiheet: Kotiseutuliiton toiminnanjohtaja Riitta Vanhatalo
– Valtuutettujen puheenvuoro: Marja Virpi ja Tapio Jokinen
– Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
– Maakunnan kulttuurikuulumisia: Varsinais-Suomen liiton viestintäpäällikkö Kirsi Stjernberg
– Jäsenyhteisöjen kuulumisia ja keskustelua
– Viestintätyöpaja: Kotiseutuliiton viestintäpäällikkö Anna-Maija Halme

Valtuuston lopullinen valinta tapahtuu Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 10.8.2019 Tuusulassa.

Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana kolme kautta toiminut Marja Virpi Mynämäeltä. Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta – tule siis käyttämään jäsenen äänioikeutta!

Varsinais-Suomella on kaksi edustajaa Kotiseutuliiton valtuustossa, edustajat ovat vuorovuosin erovuorossa. Toinen valitaan Turun seudulta (nyt Tapio Jokinen) ja toinen maakunnan muista osista (nyt siis erovuoroinen Marja Virpi) siten, ettei uusi valtuutettu tule peräkkäin samalta alueelta kuin poistuva. Molemmat valtuutetut edustavat koko maakuntaa.

Kahvitarjoilua varten pyydämme ilmoittautumiset viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta osoitteeseen toimisto@kotiseutuliitto.fi tai puh. (09) 612 6320. Samaan osoitteeseen voitte etukäteen ilmoittaa ajatuksianne valtuustoehdokkaan vaaliin liittyen.

Tiedot

Päivämäärä: