Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Varsinais-Suomen maakunnallinen kokous

27.4.2022 klo 15:30 - 18:00

Varsinais-Suomen kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Kotiseutuliitto kutsuu Varsinais-Suomen jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen. Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Varsinais-Suomen liiton yhteistyönä. Kokoukseen voi osallistua etäyhteydellä tai paikan päällä maakunnan liiton tiloissa, tilanteen niin salliessa ja kokousajankohtana maakunnassa voimassa olevien suositusten mukaisesti. Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin!

Linkki ilmoittautumislomakkeelle: bit.ly/Varsinais-Suomi2022

HUOM! Lähikokoukseen ilmoittautumiset viimeistään 19.4., etäosallistujaksi voi ilmoittautua vielä 25.4. asti.

Paikka:              Varsinais-Suomen liitto, Linnankatu 52 B, Turku sekä Microsoft Teams

Aika:                  Keskiviikko, 27.4.2022 klo 15.30–18

• Maakunnan liiton tervehdys ja ajankohtaista
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat
  • Perinnetaitoja, kiertotaloutta ja energiapihiyttä – keskustelua kestävästä kotiseututyöstä
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 10.9.2022 Rovaniemellä. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan etukäteen osoitteessa: bit.ly/Varsinais-Suomi2022

Kokouksen liittymislinkki ja tarkempi ohjeistus lähetetään sähköpostitse viimeisenä tilaisuutta edeltävänä arkipäivänä.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kokoukseen liittymisestä: järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, p. 045 150 9109.

Lämpimästi tervetuloa!

Tiedot