Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Pohjanmaan maakunnallinen kokous

11.4. klo 16:00 - 17:30

Kotiseutuliitto kutsuu Pohjanmaan jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen ja Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlakahveille. Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Pohjanmaan liiton yhteistyönä. Kokoukseen voi osallistua alla mainituissa kokoustiloissa tai etäyhteydellä. Kakkukahvit tarjoillaan vain paikan päälle tulijoille! 😉 Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin.

Maakunnallisen kokouksen yhteydessä, iltapäivällä ennen kokousta, on tarjolla kulttuuriseen moninaisuuteen ja rasisminvastaisuuteen liittyvää koulutusta. Koulutus järjestetään lähitilaisuutena alla mainituissa kokoustiloissa, se on maksuton ja avoin kaikille teemasta kiinnostuneille. Koulutuksen tarkempi esittely kutsun liitteenä.

Paikka:         Pohjanmaan museon auditorio JA Microsoft Teams
Museokatu 3, Vaasa

Aika:             Torstai 11.4.

Kulttuurisen moninaisuuden koulutus klo 13.30–15.30 (vain lähikoulutus)

Maakunnallinen kokous klo 16–17.30 (myös etäosallistumismahdollisuus)

Ilmoittautuminen maakunnalliseen kokoukseen tästä linkistä: bit.ly/maakuntakokoukset2024

HUOM! Lähikokoukseen ilmoittautumiset viimeistään 4.4., etäosallistujaksi voi ilmoittautua vielä 9.4. asti.

Ilmoittautuminen kulttuurisen moninaisuuden koulutukseen viimeistään 4.4. tästä linkistä: bit.ly/Moninaisuuskoulutus_Vaasa

Huomaattehan, että koulutukseen ja kokoukseen pitää ilmoittautua erikseen.

Ohjelma:

• Kulttuurisen moninaisuuden koulutus klo 13.30–15.30
  • Juhlakahvit klo 15.30
  • Maakunnallinen kokous klo 16–17.30
  • Pohjanmaan liiton tervehdys ja ajankohtaista: maakuntajohtaja Mats Brandt ja kulttuuripäällikkö Tarja Hautamäki
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat ja liiton juhlavuoden esittelyä: järjestöpäällikkö Marika Punamäki
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 31.8.2024 Vantaalla. Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana kaksi kautta toiminut Kaj Höglund Vaasasta. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Ilmoittauduthan etukäteen tästä linkistä: bit.ly/maakuntakokoukset2024

Ilmoita samalla, osallistutko kokoukseen paikan päällä vai etänä. Kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään tarkempi ohjeistus ja etäkokoukseen ilmoittautuneille liittymislinkki sähköpostitse viimeisenä tilaisuutta edeltävänä arkipäivänä.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kokoukseen liittymisestä: järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, p. 045 150 9109.

Lämpimästi tervetuloa juhlimaan yhdessä 75-vuotiasta Kotiseutuliittoa!

Tiedot

Päivämäärä: