Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Mestarit & kisällit -verkostotapaaminen 21.11. Tampereella

21.11.2019 klo 12:00 - 16:00

Mestarit & kisällit -hanke kutsuu verkostoitumaan ja työpajailemaan Tampereelle 21.11. Kaikki ylisukupolvisesta kotiseututyöstä kiinnostuneet: tervetuloa mukaan!

Suomen Kotiseutuliiton Mestarit & kisällit -hankkeen syksyinen verkostotapaaminen ja työpajahulinat järjestetään Tampereella Vapriikin museokeskuksella torstaina 21.11.2019 klo 12–16.

Tilaisuudessa kuullaan hankkeesta ja pureudutaan moniäänisen, eri-ikäisiä osallistavan kotiseututyön ideointiin, toteuttamiseen, viestintään ja kehittämiseen. Työpajailun ja keskustelujen täyteinen iltapäivä on avoin paitsi jo hankkeessa toimiville, myös jokaiselle ylisukupolvisesta kotiseututyöstä kiinnostuneelle.

Tilaisuus on osallistujille maksuton, sisältäen kahvitarjoilut osana iltapäivän ohjelmaa (ks. alla).

Ilmoittautumiset Mestarit & kisällit -hankekoordinaattorille tiistaihin 12.11. mennessä sähköpostitse: maria.talvitie@kotiseutuliitto.fi tai puhelimitse: 045 162 8440.
Ilmoitathan samalla mahdolliset erityisruokavaliot.

**********
OHJELMA 21.11. klo 12–16

klo 12–13: Tervetuloa!

Kuullaan Mestarit & kisällit -hankkeesta ja tehdään katsaus käynnissä oleviin ryhmiin. Mitä kaikkea hankkeen alla puuhaillaan?

klo 13–14: Osallisuus meillä -ideointipaja
Mitä kaikkea osallistava kotiseutu-, kulttuuriperintö- ja kansalaistoiminta meidän kotikulmilla on ja mitä kaikkea se voisi olla? Lopuksi suunnataan katse kahvin jälkeiseen työskentelyyn.

klo 14–14.20: Kahvia tarjolla!

klo 14.20–15.30: Kotikulmien asiantuntijoiden esiinmarssi!
Lähdetään luomaan konkreettista toimintasuunnitelmaa osallisuuden luomiseksi/kehittämiseksi/juurruttamiseksi omaan toimintaan. Mitä pitää ottaa huomioon? Kuinka jakaa resurssit? Miten viestiä toiminnasta? Mikä on tärkeää ja haastavaa juuri meillä?

klo 15.30–16: Loppuporinat
Puretaan päivän työskentely ja pohditaan yhdessä seuraavia askeleita.

**********

Verkostotapaamisen ja työpajahulinoiden Facebook-tapahtuman löydät täältä.

Nähdään Tampereella!

Tiedot