Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Keski-Suomen maakunnallinen kokous

14.3. klo 15:30 - 17:30

Keski-Suomen kotiseututoimijoiden maakunnallinen kokous ja ajankohtaiskeskustelu

Kotiseutuliitto kutsuu Keski-Suomen jäsenensä maakunnalliseen kokoukseen ja Kotiseutuliiton 75-vuotisjuhlakahveille! Kokous järjestetään tuttuun tapaan Kotiseutuliiton ja Keski-Suomen liiton yhteistyönä. Kokoukseen voi osallistua paikan päällä alla mainituissa kokoustiloissa tai etäyhteydellä. Kakkukahvit tarjoillaan vain paikan päälle tulijoille! 😉 Tervetuloa mukaan vaikka useammankin osallistujan voimin.

Paikka:         Ravintola Vesilinna, Ihantolantie 5, 40720 Jyväskylä JA Microsoft Teams

Aika:             Torstai 14.3. klo 15.30–17.30 (etäyhteydellä klo 16.00 alkaen)

Ilmoittautuminen tästä linkistä: bit.ly/maakuntakokoukset2024

HUOM! Lähikokoukseen ilmoittautumiset viimeistään 10.3., etäosallistujaksi voi ilmoittautua vielä 12.3. asti.

Ilmoita samalla, osallistutko kokoukseen paikan päällä vai etänä. Kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään tarkempi ohjeistus ja etäkokoukseen ilmoittautuneille liittymislinkki sähköpostitse viimeisenä tilaisuutta edeltävänä arkipäivänä.

Ohjelma:

• Juhlakahvit alkaen klo 15.30
  • Keski-Suomen liiton tervehdys: maakuntajohtaja Pekka Hokkanen
  • Kotiseutuliiton ajankohtaiset asiat ja liiton juhlavuoden esittelyä: toiminnanjohtaja Teppo Ylitalo
  • Maakunnan ehdokkaan valitseminen ehdolle Kotiseutuliiton valtuustoon
  • Jäsenyhteisöjen kuulumisia, keskustelua
  • Kokouksen päätteeksi klo 17.30 halukkaat voivat osallistua Luontomuseon lyhyeen esittelyyn ja tutustua museoon. Museo sijaitsee Vesilinnassa ja se on auki klo 18 asti, vapaa pääsy.

Valtuuston lopullinen valinta tehdään Kotiseutuliiton vuosikokouksessa 31.8.2024 Vantaalla. Tänä vuonna erovuorossa on maakunnan edustajana kolme kautta toiminut Marja-Liisa Rajaniemi Jyväskylästä. Valintaa varten tiedoksi: Kotiseutuliiton suositus on, että valtuutettu istuisi vähintään kaksi kautta ja enintään kolme. Näin saadaan sekä jatkuvuutta että muutosta. Liiton säännöissä tätä ei kuitenkaan määritellä.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kokoukseen liittymisestä: järjestöpäällikkö Marika Punamäki, marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, p. 045 150 9109.

Lämpimästi tervetuloa juhlimaan yhdessä 75-vuotiasta Kotiseutuliittoa!

Tiedot

Päivämäärä: