Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

PERUTTU: Kaikilla on oikeus kotiseutuun -päätöstilaisuus

17.3.2020 klo 16:00 - 19:00

TILAISUUS ON PERUTTU koronavirussuositusten pohjalta. Selvitämme mahdollisuutta tilaisuuden siirtämiseksi tulevaan ajankohtaan. Lisätietoja tilaisuuteen ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse.

Kaikilla on oikeus kotiseutuun -hankkeen päätöstilaisuus järjestetään tiistaina 17.3.2020 klo 16-19 Espoon keskuksessa, Entressen kirjaston tiloissa.

Ohjelmassa kuullaan hankkeen yhteenvedon lisäksi hanketta toteuttaneiden yhdistysten ääntä, musiikkia sekä asiantuntijapuheenvuoroja. Jyväskylän yliopiston tutkijatohtori Päivi Pirkkalainen alustaa vapaaehtoistoiminnan kotouttavasta voimasta, ja erikoistutkija Pasi Saukkonen Helsingin kaupunkitutkimuksen yksiköstä alustaa moninaisesta suomalaisesta identiteetistä. Katsetta suunnataan myös tulevaan: miten moninainen kotiseututyö voimistuu ja kehittyy jatkossakin?

Tilaisuus on maksuton, mutta ennakkoilmoittautuminen tarvitaan kokoustarjoiluja varten. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 10.3.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: marika.punamaki@kotiseutuliitto.fi, p. 041 319 3720